    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Date: Mon, 3 Dec 2007 11:23:35 -0800 (PST)

    Witam

    Czy moze mi ktos wyjasnic, czy taka praktyka sklepu Sirius.pl jest
    legalna...
    Zalaczam zrzut ze strony wyboru platnosci przy zamowieniu towaru:

    ====
    Sposób zapłaty
    Przelewem bankowym na konto

    ING Bank Śląski S.A. 88 1050 1100 1000 0022 7621 4091

    lub

    BRE Bank S.A. 63 1140 1010 0000 5083 8500 1001

    UWAGA!!! Kwota przelewu wraz z kosztami wysyłki zostanie podana
    telefonicznie podczas potwierdzenia zamówienia.

    Za pobraniem - przy odbiorze przesyłki Zapłacę na miejscu w salonie
    Raty

    Kredyty w Invest Kredyt lub Lukas Bank

    Leasing Kartą kredytową

    Akceptowane karty kredytowe to Visa, Mastercard, Eurocard, JCB,
    Diners Club, PBK Styl, Polcard Bis. Prowizja za autoryzację wynosi 2%
    wartości zamówienia.
    ====

    Jak widac, za przyjecie zaplaty karta kredytowa licza sobie prowizje.
    Mimo to znaczki graficzne kart (VISA, MasterCard i in.) sa na glownej
    stronie sklepu.

    Ciekawy jestem, czy to jest legalna praktyka, czy tez lamanie zasad -
    czy ktos sie orientuje? Z tego co wiem, 'normalny' sklep nie moze
    sobie naliczac prowizji za przyjecie platnosci kartą...

    Z gory dzieki za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Adam P.