  • 21. Data: 2014-12-26 15:45:13
    Temat: Re: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2014-12-26 12:27, gral pisze:

    > O, jest jeszcze ciekawiej! Zamykałem EUR, USD i KGP. Wszystkie w tym
    > samym czasie. Znikło tylko EUR :D

    http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klie
    nta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zac
    hodniego-wbk.html

    Skieruj tutaj swoje kroki, mi pomogli z zamknieciem limitu odnawialnego.
    Odzial niby zamknal, limit wisial dalej, mimo uplywu terminu
    wypowiedzenia, email z opisem sytuacji plus ewentualnie skan dokumentow
    moze byc pomocny.

  • 22. Data: 2014-12-26 16:03:38
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu środa, 24 grudnia 2014 19:45:23 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Skoro wszystkie, prócz Inteligo, wymagają odstrzału,
    > to po co w ogóle czekać i zadawać dziwne pytania?

    np. po to aby ustalić właściwą kolejność - i najpierw zająć
    się tymi, w których zmiany wchodzą w życie 1 stycznia 2015
    a więc wymagają zareagowania w grudniu.

  • 23. Data: 2014-12-27 10:35:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.12.2014 o 16:03, zarząd komplementariusza pisze:

    > np. po to aby ustalić właściwą kolejność - i najpierw zająć
    > się tymi, w których zmiany wchodzą w życie 1 stycznia 2015
    > a więc wymagają zareagowania w grudniu.

    Hmmm to idź/wyślij listy do wszystkich banków w grudniu? To aż takie
    trudne, że trzeba się aż innych ludzi pytać ;) Nie zrozum mnie źle ale
    to takie pisanie bez sensu, bo jakbyś od razu się wziął to już byś miał
    to dawno z głowy ale widać aż tak Ci na tym nie zależy i się nie spieszy.

    Xenocide

  • 24. Data: 2014-12-29 17:08:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m7ahns$bju$...@n...news.atman.pl

    > naliczył sobie 5,90 pln z racji karcianego nieobracania. :) Zleciłem tedy nalanie
    > ćwiartki mleka do miseczki [chyba michy?... i nie mleka, ale wołowiny?...] koteczka
    > i zamierzam w świecie rzeczywistym [już chyba w Auchan] dokonać poboru przy okazji
    > czynionych zakupów, aby skasować grudniową opłatę za brak obrotów karcianych...

    Nalałem, kupiłem 2 pary czarnych rękawiczek skórzanych po 8 pln,
    zapłaciłem bonem na dychę i kartką na koteczka a przy okazji
    pobrałem 2hpln celem złagodzenia kociego ryku grudniowego ...

    Grudniowa opłata zostałaby pobrana 28 grudnia -- nie dostrzegam tej opłaty.

    Tedy uważam, że kotecek zadowolił się poborem 2hpln w realnym świecie.
    Zamierzam znów nalać ćwiarteczkę, kupić i pobrać 2 setki celem
    złagodzenia kociego ryku styczniowego -- po czym kotecka zaprowadzić
    do kuśnierza...

    2 hpln (minus koszty pozyskania szalika) za kocią skórę to chyba
    dobra cena, zważywszy wiek (na oko -- pół roku) kocięcia... Oby
    szalik dobrze mi służył... Czy raczej -- oby dobrze służył mojej szyi. :)

    Najwyraźniej koty to nie dranie. :)
    Miluteńkie stworzenia -- oby przerobić szybko na
    szalik, nie czekając, aż urosną i zaczną ryczeć...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-12-29 18:52:33
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 15:13:13 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > różne banki wysyłają zmiany warunków, jedne
    > wchodzą od 1 stycznia inne od 1 lutego.
    >
    > pytanie pierwsze: w których bankach należy złożyć
    > pismo jeszcze w grudniu, a które mogą poczekać do stycznia?
    >
    > pytanie drugie: które z banków wymagających reakcji
    > w grudniu wymagają wizyty w placówce, a które będą
    > usatysfakcjonowane listem wysłanym pocztą polską?

    Ostatnio robiłem spis najlepszych darmowych kont osobistych. Wszystko przez podwyżki
    opłat w BZ WBK. Możesz zobaczyć, które najlepiej Ci pasuje.

    http://www.jakoszczedzic.pl/2014/12/bz-wbk-podwyzki-
    oplat-od-lutego-2015-roku.html

  • 26. Data: 2015-01-03 01:12:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m7ru9l$epv$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > pobrałem 2hpln celem złagodzenia kociego ryku grudniowego ...

    > Grudniowa opłata zostałaby pobrana 28 grudnia -- nie dostrzegam tej opłaty.

    I nie dostrzegę -- zawlokłem albowiem kotecka do przeróbki. :)
    Co za świat... Kicurek zamiast odważnie wyjść naprzeciw swemu
    przeznaczeniu, ukrywał się po kątach, uciekał i usiłował odwlec
    to, co nieuniknione... Na koniec zaskoczył mnie zawartością
    miseczki (myślałem, że zwymiotował -- może jednak nalałem do
    miseczki więcej, niż zamierzałem?...) i natychmiastowym
    uśmierceniem (bez okresu wypowiedzenia)...

    Drapnął mnie na 113 groszy kosztów karcianych i 50 groszy -- parkingowych...
    (dopiero teraz pojąłem, że kicurek liczyć może od 29 dnia danego miesiąca
    do 28 dnia kolejnego miesiąca -- stąd tak wysoka opłata)

    Na drogach panowały pustki, ale u kicurka była masa ludzi...
    W galeriach -- także. :)

> [...]
    > Zamierzam znów nalać ćwiarteczkę, kupić i pobrać 2 setki celem
    > złagodzenia kociego ryku styczniowego -- po czym kotecka zaprowadzić

    Jak widać -- zamiaru swego nie urzeczywistniłem. :)

    > 2 hpln (minus koszty pozyskania szalika) za kocią skórę to chyba

    Te koszty to w sumie około 10 pln, jeśli nie liczyć dojazdów
    i ewentualnego podatku na przepiermnożenie. :)

    > dobra cena, zważywszy wiek (na oko -- pół roku) kocięcia... Oby
    > szalik dobrze mi służył... Czy raczej -- oby dobrze służył mojej szyi. :)

    > Najwyraźniej koty to nie dranie. :)

    Ale tchurze. :)

    > Miluteńkie stworzenia -- oby przerobić szybko na
    > szalik, nie czekając, aż urosną i zaczną ryczeć...

    I niestety trzeba je głaskać rękami osłoniętymi rękawicami...

    -=-

    Krokodyl łomotnął swymi zębiskami znacznie głębiej niż kicurek.
    Około 50 pln, z czego niemal 14 zabrał a 36 nie dał...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2015-01-04 23:43:08
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2014-12-23 o 12:16, zarząd komplementariusza pisze:

    > kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
    > w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:

    Prowokacja jakaś? ;)

  • 28. Data: 2015-01-05 17:09:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Dec 2014 03:16:05 -0800 (PST), zarząd komplementariusza
    > 12 Credit Agricole Bank Polska SA (19400008)

    Tego sprawdz - mieszali w oplatach jeszcze we wrzesniu.

    > istota mojego pytania jest taka: które
    > wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie

    Kolekcjoner :-)

    Myslisz, ze kilka nagle podnioslo oplaty i trzeba zamykac ?

    J.