  • 11. Data: 2014-12-20 21:10:19
    Temat: Re: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-20 o 21:00, zarząd komplementariusza pisze:
    > uzupełniam: mam konta w większości ogólnopolskich banków
    > krajowych co ostatnio uznałem za archaiczny idiotyzm
    >
    > dlatego chcę większość pozamykać, zaczynając od tych
    > w których wskazana jest reakcja jeszcze w 2014 - teraz ok?!

    Ja uczyniłem podobnie. W końcu listopada, bo wypowiedzenie umowy zwykle
    trwa miesiąc. Generalnie łatwiej powiedzieć, co zostawiłem niż co
    zamknąłem ;-) Idea Bank, Meritum został. Kantor Aliora i - z
    konieczności - Getin. Reszta sio.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-12-20 21:16:32
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/12/2014 20:48, mm wrote:

    > Kto ma konta, ten ma.

    Konta nie masz, to na ch... tu zaglądasz? Kaczor jak nie ma to się nie
    udziela. Widziałeś bank od środka czy tylko z ulicy?

  • 13. Data: 2014-12-20 22:05:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > uzupełniam: mam konta w większości ogólnopolskich banków
    > krajowych co ostatnio uznałem za archaiczny idiotyzm

    wymień, w których masz i które nie są główne/potrzebne

    też mam kilka niepotrzebnych rachunków więc orientowałem się w temacie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-12-23 02:49:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 6...@g...co

    Nie wiem, gdzie, ale jeśli chcesz koteczka owinąć dookoła szyi, może Cię spotkać
    niemiła niespodziewanka -- koteczek ma niechowane pazurki, którymi chce drapać. :)
    Mnie usiłował drapnąć na 5,90 pln, ale ja niejednego kota już głaskałem... [chyba
    ponosi mnie fantazja -- domowe koty chowają pazurki...] Za grudzień Król Buszu
    naliczył sobie 5,90 pln z racji karcianego nieobracania. :) Zleciłem tedy nalanie
    ćwiartki mleka do miseczki [chyba michy?... i nie mleka, ale wołowiny?...] koteczka
    i zamierzam w świecie rzeczywistym [już chyba w Auchan] dokonać poboru przy okazji
    czynionych zakupów, aby skasować grudniową opłatę za brak obrotów karcianych...

    Przy okazji dałem plamę, bo zapłaciłem za parking... Mogłem krócej głaskać
    kotka i wziąć od niego stempelek na kwitek parkingowy... Ale że byłem
    zaspany, więc dałem plamę i straciłem złotówkę... Chyba pierwszy raz
    na tym parkingu płaciłem, choć korzystałem z niego wielokrotnie...
    Miałem po prosty zły dzień parkingowy... Kiedyś nawet nie zapłaciłem
    pomimo kilkugodzinnego okupowania miejsca parkingowego... Tym razem
    w ogóle zbagatelizowałem niebezpieczeństwo...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-12-23 12:16:05
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 22:05:19 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > wymień, w których masz i które nie są główne/potrzebne
    >
    > też mam kilka niepotrzebnych rachunków więc orientowałem się w temacie

    kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
    w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:

    01 Alior Bank SA (24900005)
    02 Bank Bph SA (10600005)
    03 Bank Gospodarki Żywnościowej SA (20300003)
    04 Bank Handlowy W Warszawie SA (10300006)
    05 Bank Millennium SA (11600006)
    06 Bank Ochrony Środowiska SA (15400004)
    07 Bank Pocztowy SA (13200006)
    08 Bank Polska KaSA Opieki SA (12400001)
    09 Bank Polskiej Spółdzielczości SA (19300005)
    10 Bank Zachodni Wbk SA (10900004)
    11 Bnp Paribas Bank Polska SA (16000003)
    12 Credit Agricole Bank Polska SA (19400008)
    13 Deutsche Bank Polska SA (19100009)
    14 Dnb Bank Polska SA (21900002)
    15 Euro Bank SA (14700002)
    16 Fm Bank Pbp SA (18700006)
    17 Getin Noble Bank SA (24800002) mam Getin mam Noble i mam dawny Alllianz
    18 Idea Bank SA (19500001)
    19 Ing Bank Śląski SA (10500002)
    20 Mbank SA (11400000) Mam Mbank I Multibank
    21 Meritum Bank Icb SA (13000000)
    22 Plus Bank S.A. (16800007)
    23 Pko Bank Polski SA (102000016) Mam Inteligo Oraz Ipko
    24 Raiffeisen Bank Polska SA (17500009)
    25 Sgb-Bank SA (16100006)
    26 Toyota Bank Polska SA (21600003)
    27 Volkswagen Bank Polska SA (21300004)

    28 mam jeszcze jakiś BIZ Bank którego nie kojarzę
    żebym zakładał w nim konto (nie wiem co to za g...)

    w zasadzie wszystkie poza Inteligo nadają się do odstrzału

    istota mojego pytania jest taka: które
    wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
    które wymagają odstrzału w placówce bankowej
    a które mogą poczekać do pierwszych dni stycznia

  • 16. Data: 2014-12-23 12:26:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 12:16:06 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
    > które wymagają odstrzału w placówce bankowej
    > a które mogą poczekać do pierwszych dni stycznia

    Skorzystaj z "korespondencji seryjnej" w Wordzie i wyślij wszędzie wypowiedzenia;)

  • 17. Data: 2014-12-24 19:45:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 23.12.2014 o 12:16, zarząd komplementariusza pisze:

> [...]
    > wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
    > które wymagają odstrzału w placówce bankowej
    > a które mogą poczekać do pierwszych dni stycznia

    Skoro wszystkie, prócz Inteligo, wymagają odstrzału, to po co w ogóle
    czekać i zadawać dziwne pytania? Masz tego sporo, nie chce Ci się
    chodzić to pisz listy, nie chce Ci się pisać to chodź - dla zdrowia i
    kondycji lepsze chodzenie ;)
    O ile pamiętam tylko ING nie reaguje na list z wypowiedzeniem.

    Xenocide

  • 18. Data: 2014-12-26 02:48:16
    Od: www2 <t...@g...com>

    > kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
    > w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:
    bez promocji? masochista czy testowales ktory interefejs Ci sie spodoba ;)

    > 01 Alior Bank SA (24900005)
    podobno zmiany sa od nowego roku - zwlaszcza KK i oplaty za karte, nie mam tam konta,
    ale ogolnie pogloski takie

    > 05 Bank Millennium SA (11600006)
    zmiany w oplatach za KK - na plus - zamiast iles tys. na rok, wystarczy 5 transakcji
    / m-c, warunek od miesiaca rocznicy - szczegoly dopytaj w banku jak masz tam KK

    > 07 Bank Pocztowy SA (13200006)
    na co to cholerstwo trzymac? kiedys cos bylo o oplatach...

    > 10 Bank Zachodni Wbk SA (10900004)
    oplaty za karte od lutego, mozna zamknac tylko karte, konto nadal za 0, ale
    jak juz isc to zamknac wszystko (dot. konto godne polecenia zwlaszcza)

    > 11 Bnp Paribas Bank Polska SA (16000003)
    zmiana dot. KK - poza tym chyba nic nowego,
    ja mam 3% cashback i chwale (i tablet dostalem ;-)

    > 13 Deutsche Bank Polska SA (19100009)
    oni tez cos chyba kombinowali, ale nie wiem czy zmieniaja czy nie
    paskudna debetowka, zamknalem po 2 miesiacach

    > 16 Fm Bank Pbp SA (18700006)
    teraz maja kolejna marke: smart bank ;-)

    > 17 Getin Noble Bank SA (24800002) mam Getin mam Noble i mam dawny Alllianz
    bez zmian wiekszych, poza tym jak ktos ma karte paliwowa, ktora
    juz nie rabatuje mu paliwa, bo paliwo za tanie na stacji ;)
    ja nie wiem co robic - zamykac czy nie, na razie wykrecam rachunkami te 300zl
    w sumie jest za to assistance ;)

    > 26 Toyota Bank Polska SA (21600003)
    w promocji 5% cashback? 1-sza edycja sie skonczyla, druga sie konczy koncem stycznia
    jak ktos nie pilnuje, ost. zwrot polowa lutego, potem likwidacja
    ma byc jakies nowe konto od 1.01 ze zwrotem za paliwo

    > istota mojego pytania jest taka: które
    > wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
    > które wymagają odstrzału w placówce bankowej
    ING zawsze w placowce,
    BZWBK tez zalecane w placowce

  • 19. Data: 2014-12-26 12:26:42
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-26 02:48, www2 pisze:

    > BZWBK tez zalecane w placowce

    Czasem i to nie pomaga. 25 listopada złożyłem wypowiedzenie w placówce.
    Miało być 30-dniowe. Mamy 26 grudnia a konta jak były tak są. Jak nie
    znikną do poniedziałku to będzie awanturka :)

  • 20. Data: 2014-12-26 12:27:50
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-26 12:26, gral pisze:

    > Czasem i to nie pomaga. 25 listopada złożyłem wypowiedzenie w placówce.
    > Miało być 30-dniowe. Mamy 26 grudnia a konta jak były tak są. Jak nie
    > znikną do poniedziałku to będzie awanturka :)

    O, jest jeszcze ciekawiej! Zamykałem EUR, USD i KGP. Wszystkie w tym
    samym czasie. Znikło tylko EUR :D