  • 1. Data: 2003-12-11 23:12:48
    Temat: prosze o pomoc dla dziewczyny - zadanie "bankowe"
    Od: "JanoszW" <j...@n...pl>

    Zaciagnalem pozyczke w banku na sume 2000zl. Moj dlug jest oprocentowany 12%
    w skali rocznej z comiesieczna akumulacja. Co miesiac bede splacal 200zl
    (lub pozostalosc dlugu, gdy bedzie ona mniejsza niz 200zl). Jak dlugo bede
    splacal pozyczke? Jaka bedzie sumaryczna wartosc wszystkich splaconych rat?
    Zadanko w sumie proste tylko nie jestem w temacie - nie wiem o co chodzi z
    akumulacja itd.

    dzekuje za kazda podpowiedz!
    --
    Janek

  • 2. Data: 2003-12-11 23:42:06
    Temat: Re: prosze o pomoc dla dziewczyny - zadanie "bankowe"
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    JanoszW napisal/a:
    > Zaciagnalem pozyczke w banku na sume 2000zl. Moj dlug jest

    hehe i co dalej, dziewczyna skończy jakieś tam studium, studia, napisze
    pracę doktorską w oparciu o info z grupy, a potem wygryzie z pracy
    Amrę czy innych z ich dorobkiem i poświęceniem? ;-))
    pożyczkę będziesz spłacać przez 11 m-cy, w ostatnim miesiącu wyjdzie
    117,97 - suma rat 2117,97 zł (no chyba że się mylę :)))

    Zbiggy

  • 3. Data: 2003-12-11 23:50:24
    Od: "JanoszW" <j...@n...pl>

> [...]
    > pożyczkę będziesz spłacać przez 11 m-cy, w ostatnim miesiącu wyjdzie
    > 117,97 - suma rat 2117,97 zł (no chyba że się mylę :)))

    bardzo dziekuje za odpowiedz!!! a dziewczyne i tak ja bede utrzymywac ;)))
    Janek.

  • 4. Data: 2003-12-12 00:38:38
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    JanoszW napisal/a:
    > dziewczyne i tak ja bede utrzymywac
    > ;)))

    no! to co innego ;-)) jeszcze w komentarzu do rozwiązania dodam, że
    przyjęto że każdy miesiąc trwa równo 30dni

    Zbiggy