  • 1. Data: 2003-05-05 18:58:59
    Temat: prosba o pilna odpowiedz
    Od: "Tomasz P." <j...@p...pl>

    Musze do piatku wplacic na konto w Londynie 150 funtow i mam dwie
    mozliwosci, albo poprzez standardowy przelew lub podajac nr karty
    kredytowej. Ktora z tych opcji jest szybsza i mniej kosztowna? (podobno
    koszt przelewu w Pekao BP to 45 pln i od 5-7 dni).
    Pomozcie....

    z pozdrowieniami

    Tomasz P.
    j...@p...pl

  • 2. Data: 2003-05-05 19:26:58
    Temat: Re: prosba o pilna odpowiedz
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Tomasz P." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowej. Ktora z tych opcji jest szybsza i mniej kosztowna? (podobno
    > koszt przelewu w Pekao BP to 45 pln i od 5-7 dni).

    nr kk