  • 1. Data: 2003-05-05 16:28:12
    Temat: Szanowni Państwo, ... (o KK mB.)
    Od: n...@p...onet.pl

    Szanowni Państwo,

    Dzisiaj uruchomiliśmy specjalną witrynę poświęconą kartom kredytowym
    mBanku. Na jej stronach mogą Państwo sprawdzić szczegóły tej oferty
    oraz znaleźć odpowiedzi na te pytania, które z pewnością mieli Państwo
    po naszej ostatniej korespondencji.

    Należą Państwo do grupy osób, które jako pierwsza wyraziła chęć
    poznania naszej oferty, dlatego też Państwu już dziś prezentujemy
    serwis kart kredytowych. Aby obejrzeć witrynę, należy wpisać w
    przeglądarce internetowej adres:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/index
    .html - następnie w
    polu użytkownik wpisać "*******", a w polu hasło "*****". Prosimy
    pamiętać o tym, że system rozróżnia duże i małe litery ;)

    Szczegółowy harmonogram dalszych działań wygląda następująco:

    * W ciągu kilku dni uruchomiony zostanie internetowy formularz wniosku
    o wydanie karty kredytowej (podstawowej) - dostępny jedynie dla osób
    odwiedzających serwis, a więc znających podane w tym mailu hasło;

    * 12 maja serwis kart kredytowych stanie się ogólnie dostępny - bez
    potrzeby podawania hasła i wniosek o wydanie karty kredytowej będzie
    mógł złożyć każdy internauta;

    * Koniec maja to termin planowanego wysłania pierwszych zamówionych
    kart oraz uruchomienia możliwości składania wniosków o wydanie
    dodatkowej karty kredytowej (do tego czasu mBank będzie przyjmował
    jedynie wnioski o wydanie karty podstawowej).

    Zachęcamy Państwa do wypowiedzi na naszym forum mBankowym
    (http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1). Chętnie poznamy
    Państwa opinie dotyczące kart kredytowych. Z naszej strony możemy
    zagwarantować uczestnictwo w dyskusji oraz gruntowne przemyślenie
    Państwa pomysłów dotyczących dalszego rozwoju tej oferty.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół mBanku

  • 2. Data: 2003-05-05 20:42:56
    Temat: Re: Szanowni Państwo, ... (o KK mB.)
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Obywatel n...@p...onet.pl napisał na grupę pl.biznes.banki następujące rzeczy:

    (...)
> [...]
    > polu użytkownik wpisać "*******", a w polu hasło "*****". Prosimy
    > pamiętać o tym, że system rozróżnia duże i małe litery ;)

    Tak się zastanawiam, w jakim celu te loginy i hasła. Przecież (idę o
    zakład) wszyscy dostali te same namiary, ten sam login i hasło, więc...
    po co one? Chyba tylko dla celów marketingowych, dla przekonania
    odbiorców, że dostają c_ó_ś wyjątkowego. (Piszę z przekąsem o owym
    "cóś", ponieważ wiem że i tak nie jestem traktowany jako "wyjątkowy",
    ale jeden z tysięcy potencjalnych klientów.)

    --
    niech to szlag że też coś człowieka zawsze kusi
    dobrym być dobrym być!

  • 3. Data: 2003-05-06 05:28:18
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Piotr Zawadzki wrote:

> [...]
    > "cóś", ponieważ wiem że i tak nie jestem traktowany jako "wyjątkowy",
    > ale jeden z tysięcy potencjalnych klientów.)

    Obawiam się, że może być tak, że obawiają się, że system im się zbiesi i
    zwiesi, jak za dużo ludzi wejdzie, tak, jak to było ostatnio z serwisem
    mBanku ;)

  • 4. Data: 2003-05-06 05:47:01
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "mPa(n)K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się, że może być tak, że obawiają się, że system im się zbiesi i
    > zwiesi, jak za dużo ludzi wejdzie, tak, jak to było ostatnio z serwisem
    > mBanku ;)

    zapewne tego wlasnie sie obawiaja i to dosc mocno, niestety ostania awaria
    nie miala nic wspolnego z nadzainteresowaniem (czego by chcieli by w to
    uwierzyc) i zapewne miala przyczyny w wadliwym oprogramowaniu, ktore w
    jakiejs czesci zostalo jednak wycofane i po awarii nie wrocilo juz do uzytku
    (jak np polaczona historia przel przyszlych i stalych....).

  • 5. Data: 2003-05-06 09:08:08
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szanowni Państwo,
    >
    > Dzisiaj uruchomiliśmy specjalną witrynę poświęconą kartom kredytowym

    [....]

    Jusz mogles nie wygwiazdkowywac tego loginu i hasła. ROTFL ;-)