  • 1. Data: 2002-05-09 11:55:01
    Temat: promocja mBank'u
    Od: "janosik" <i...@m...prv.pl>

    Czemu mBank nie daje linków tak jak Inteligo do polecania konta swoim
    znajomym.

    Może się mylę, narazie rozwiązałem to w ten sposób www.mBank-No1.prv.pl
    Macie lepsze pomysły na rozwiązanie tego problemu?
    link w e-mail'u to raczej nie przejdzie

    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/db2/formularz.pl?w
    itryna=mBank&naglowek=In
    formacja%20na%20potrzeby%20konkursu%20mBank%20Pustel
    nik%20Trophy%20II&promoc
    ja=mBank%20Pustelnik%20Trophy%20II&promocja_info_try
    b=edit&promocja_info_opi
    s=Ostatnie%208%20cyfr%20rachunku%20polecaj%B1cego&pr
    omocja_info=04057850

  • 2. Data: 2002-05-09 12:09:29
    Temat: Re: promocja mBank'u
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 09, 2002 at 01:55:01PM +0200, janosik wrote:

> [...]
    >
    > Może się mylę, narazie rozwiązałem to w ten sposób www.mBank-No1.prv.pl
    > Macie lepsze pomysły na rozwiązanie tego problemu?

    Ja mam propozycje - przenies sie do inteligo.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-13 16:36:55
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "janosik" <i...@m...prv.pl> skribis:

> [...]

    formacja%20na%20potrzeby%20konkursu%20mBank%20Pustel
    nik%20Trophy%20II&promoc
    ja=mBank%20Pustelnik%20Trophy%20II&promocja_info_try
    s=Ostatnie%208%20cyfr%20rachunku%20polecaj%B1cego<br
    jestem mastahaka</h1><br><br>

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,