eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprofesjonalizm Kredyt Banku › profesjonalizm Kredyt Banku
  • Data: 2002-04-28 16:04:20
    Temat: profesjonalizm Kredyt Banku
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    21 lutego natchnęło mnie żeby rozwiązać umowę rachunku z tym bankiem. Okres
    wypowiedzenia to jak wszyscy wiedzą skromne 60 dni. Te 60 dni w okamgnieniu
    minęły 22 kwietnia a do dzisiaj ani słychu ani dychu po moim saldzie, które
    poleciłem przelać na inny rachunek. Rozumiem, że niesforny i niewierny
    klient powinien ponieść srogą karę, ale żeby blokować mu "majątek" w postaci
    kilkudziesięciu złotych? Domyślam się, że chodzi o przeciągnięcie sprawy do
    maja, żeby "rzucić" się na kolejne 4,5 zł za prowadzenie rachunku. Chyba
    poświęcę te kilkadziesiąt zł żeby dowiedzieć się co wydarzy się dalej bez
    mojej ingerencji (no chyba, że ktoś z KB czyta grupę, wtedy chyba już po
    mnie...). A może ktoś wie co stanie się dalej?

    pozdrav dla wszystkich obecnych, byłych i niedoszłych klientów KB
    siepacz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1