  • 21. Data: 2017-09-28 11:01:46
    Temat: Re: produkt oszczędnościowy dla małoletniego
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-09-28 04:31, witek wrote:

    > Szkoda kasy.
    > Dzis kupi sobie za to rower i po 18 latach oszczedzania dalej kupi sobie
    > za to rower.
    > Inflacja jest wpisana w gospodarkę z definicji.

    Owszem. Ale zwyczajnie chodzi o to aby ta dedykowana kasa sobie
    byla w ten sposob przechowana. Bo ogolnie w ten sposob mozna podejsc
    do wszelkich oszczednosci ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2017-09-28 11:27:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-09-28, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Tak jest, nie "produkt" tylko "produkt bankowy". :D

    Dokładnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 23. Data: 2017-09-28 11:29:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-09-28, witek <w...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Szkoda kasy.
    > Dzis kupi sobie za to rower i po 18 latach oszczedzania dalej kupi sobie
    > za to rower.

    Dzisiaj poszedłby za to na studia, ale nie może bo za mały.
    Ale za 18 lat już będzie wystarczająco duży i będzie miał $ na start.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2017-09-28 17:08:20
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 28 Sep 2017 11:27:34 +0200, Wojciech Bancer wrote:

    > Dokładnie.

    To jak z faktem medialnym, nie jest faktem, ale jest stosowany.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 25. Data: 2017-09-28 17:30:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-09-28, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > To jak z faktem medialnym, nie jest faktem, ale jest stosowany.

    To jak z piłką do metalu, czy myszką komputerową.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 26. Data: 2017-09-28 17:44:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nie.
    >Banki świadczą usługi. Tylko i wyłącznie!
    >Tylko wyjątkowy nieuk może twierdzić inaczej.

    Hm, kredyt jako usluga ... jakies takie niedopowiedzenie mi sie wydaje

    J.

  • 27. Data: 2017-09-28 18:26:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > To jak z piłką do metalu, czy myszką komputerową.

    No nie! Toś teraz walnął, jak kulą w płot. :D
    Zacytuję klasyka: kończ waść, wstydu oszczędź.
    Trzeba znać język choć w stopniu podstawowym, wtedy jest szansa na
    uniknięcie takiej kompromitacji.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 28. Data: 2017-09-28 18:54:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-28 o 18:26, Akarm pisze:

    > No nie! Toś teraz walnął, jak kulą w płot. :D

    Kulą? Sugerujesz, że używa czarnoprochowca?
    Czy też jesteś takim samym nieukiem jak inni, i walec z obłym czubkiem
    nazywasz kulą?

    > Zacytuję klasyka: kończ waść, wstydu oszczędź.

    Oooo, kolejny, który nie rozumie znaczenia tego przysłowia.
    Chyba że rzeczywiście miałeś na myśli to, że sam się błaźnisz.

    > Trzeba znać język choć w stopniu podstawowym, wtedy jest szansa na
    > uniknięcie takiej kompromitacji.

    Otóz to, Akarmie.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2017-09-28 20:00:55
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 28.09.2017 o 09:05, Liwiusz pisze:
    > No chyba właśnie o to chodzi, aby przechować wartość pieniądza w czasie.

    Krążymy wokół lokat bankowych, a ja chciałbym przypomnieć o polisach z
    TU. Mam jedną taką, po jakichś 12 latach wartość wykupu zaczęła być
    większa niż wpłacone pieniądze, teraz mam 22% zysku skumulowanego z 16
    lat, no i będzie rosło pewnie szybciej niż lokaty/obligacje.
    Pogadaj z jakimiś agentami z porządniejszych firm (Pramerica,
    Prudential, Aviva), a najlepiej z multiagentem.

    --
    Alf/red/

  • 30. Data: 2017-09-28 20:37:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    22% z 16 lat daje 1,375% - czy też troszkę mniej ze względu na % składany - rocznie
    ponad inflację - nie jest to coś niesamowicie lepszego niz lokaty (oczywiście te
    sensowne, a nie średnie czy w citku).