  • 1. Data: 2005-04-19 13:50:37
    Temat: problem z zamknieciem konta w bgz
    Od: "air" <m...@...sigu>

    w trakcie studiow pobieralem kredyt studencki. niedawno skonczylem go
    pobierac i pojawil sie problem, dostalem pismo ze zalegam z prowizjami za
    prowadzenie konta e-integrum.
    wczesniej po kazdym wplynieciu transzy kredytu od razu przelewalem wszystko
    na mbank, od kilku tygodni konto bylo puste, ale 4 zl co miesiac naliczali
    (w inteligo nie naliczaja). poszedlem do banku uregulowac naleznosc i
    dowiedzialem sie ze nie moge zamknac konta, gdyz na nie bede wplacal raty w
    trakcie splacania kredytu.
    splate rozpoczne za ok dwa lata, bedzie ona trwala kilka lat, a placenie
    kilkudziesieciu zl rocznie za nieuzywane konto mi sie nie usmiecha.
    moze ktos byl w podobnej sytuacji i znalazl rozwiazanie?
    nadmienie tylko ze podpisywalem umowe o kredyt gdy prowadznie konta w bgz
    bylo bezplatne a mbank jeszcze nie istnial. wowczas mialem 2 opcje:
    a) calosc wplywa na darmowe konto w bgz
    b) bgz przelewa transze pomniejszona o 0,5% prowizji na dowolne konto.
    pozniej nie moglem sie z tego wycofac i zmienic konta na ktore trafialy
    transze a bgz mogl bezkarnie dowolnie podnosic prowizje. pozwolono mi
    jedynie przeniesc sie do e-integrum i przynajmniej mialem darmowe przelewy.

    pomozcie bo mam juz szczerze dosc tego banku
    --
    Mail: http://tinyurl.com/3ln7x

  • 2. Data: 2005-04-19 16:47:55
    Temat: Re: problem z zamknieciem konta w bgz
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 19 Apr 2005 15:50:37 +0200, "air" <m...@...sigu> wrote:

    >(w inteligo nie naliczaja). poszedlem do banku uregulowac naleznosc i
    >dowiedzialem sie ze nie moge zamknac konta, gdyz na nie bede wplacal raty w
    >trakcie splacania kredytu.

    a co mówi na to umowa? IMHO wprowadzenie opłat (jeśli przy zawieraniu
    umowy nie byłeś poinformowany, że tak się stanie) jest wystarczającym
    uzasadnieniem wypowiedzenia umowy.
    Przecież nie sposób uznać, że bank może dowolnie zmieniać warunki
    umowy po jej zawarciu (a posiadanie konta jest jej częścią!).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-04-19 17:12:21
    Od: "air" <m...@...sigu>

    > Przecież nie sposób uznać, że bank może dowolnie zmieniać warunki
    > umowy po jej zawarciu (a posiadanie konta jest jej częścią!).
    > --
    a tu wlasnie tak to wyglada :(

  • 4. Data: 2005-04-19 22:59:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 19 Apr 2005 19:12:21 +0200, "air" <m...@...sigu> wrote:

    >a tu wlasnie tak to wyglada :(

    no to do UOKiKu ich, oni skierują do sądu i lista klauzul
    niedozwolonych się wydłuży :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-04-21 13:51:34
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d432bd$eb5$...@n...dialog.net.pl, air <m...@...sigu> wrote:
    > w trakcie studiow pobieralem kredyt studencki. niedawno skonczylem go
    > pobierac i pojawil sie problem, dostalem pismo ze zalegam z
    > prowizjami za prowadzenie konta e-integrum.
    [...]

    To się coś zmieniło. Ja miałem kredyt w BGŻ a konto w Pekao
    i nie pamiętam, żeby zabierali mi 0,5%, czy w ogóle cokolwiek.

    Pozdrawiam
    Miroo