  • 1. Data: 2005-04-19 11:25:54
    Temat: problemy z autoryzacją kart niekredytowych
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    Witam,

    Polecam dzisiejszy artyk. w Pulsie Biznesu "działa nie ... działa" o
    problemach z autoryzacja w nietkórych krajach polskich kart NIE
    ktredytowych.

    bE

  • 2. Data: 2005-04-19 11:26:14
    Temat: Re: problemy z autoryzacją kart niekredytowych
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    bERENICE wrote:
    > Witam,
    >
    > Polecam dzisiejszy artyk. w Pulsie Biznesu "działa nie ... działa" o
    > problemach z autoryzacja w nietkórych krajach polskich kart NIE
    > ktredytowych.

    Tiaaaa. Zwłaszcza chodzi Ci zapewne o wypukłe debetowe albo charge :-)))

  • 3. Data: 2005-04-19 11:40:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    bERENICE napisał(a):
    > Polecam dzisiejszy artyk. w Pulsie Biznesu "działa nie ... działa" o
    > problemach z autoryzacja w nietkórych krajach polskich kart NIE
    > ktredytowych.

    W dzisiejszym wydaniu internetowym są dwa artykuły nt. kart płatniczych:
    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=7422&guid=6347F3C7
    -B648-4D25-B084-E230584825B4
    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=7422&guid=64CDB98B
    -BE3E-41B1-93B9-058F3C53307D

    K.

  • 4. Data: 2005-04-19 12:45:27
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-19 13:40- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Krystek, wyłuszczający(a) się następująco:

    > W dzisiejszym wydaniu internetowym są dwa artykuły nt. kart płatniczych:
> [...]

    Mój ulubiony fragment z tego o bonusach:
    "Standardowo posiadacz minimum złotej karty kredytowej ma prawo podczas
    podróży do skorzystania z poczekalni dla VIP-ów na lotniskach czy ze
    specjalnie przygotowanych dla niego zniżek w sklepach lotniskowych. "

    Już widzę oczami wyobraźni ten tłum chętnych...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****