  • 1. Data: 2005-04-19 13:16:01
    Temat: kredyt ratalny plus w mbanku
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    Czy ktoś już korzystał i wie jak to wygląda w praktyce. Chodzi mi :

    mam przyznany kredyt w wysokości np 10000pln na 3 lata gdzie rata m-czna
    wynosi np. 450 pln
    wypłacam w ciągu 2 miesięcy 2000pln
    jakie raty płace w pierwszym m-cu jakie w drugim itd

    Miała Pani odpowiedziała mi, że raty są "zciągane" z rachunku kredytowego.
    No dobrze, ale w jakiej wysokości, co z odsetkami, kiedy ten kredyt zostanie
    spłacony.

    nie do końca rozumiem to wszystko

    pzdr

  • 2. Data: 2005-04-19 13:55:51
    Temat: Re: kredyt ratalny plus w mbanku
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > No dobrze, ale w jakiej wysokości, co z odsetkami, kiedy ten kredyt zostanie

    Co miesiąc z dostępnej kwoty ubywa Ci 280PLN (rata kapitałowa)
    dostępnych środków, a to oznacza, że:
    2005.04.19 masz dostepne 10.000 PLN
    2005.05.19 masz dostepne 9.720 PLN
    2005 06.16 masz dostepne 9.440 PLN
    itd, az do wyczerpania limitu. Ale oprócz tego Twój rachunek kredytowy
    jest obciążany także ratą odsetkową. Jest ona liczona na podstawie
    oprocentowania oraz wykorzystanych środków kredytu ratalnego. Jeśli na
    dzień 2005.05.19 nie pożyczysz nic z banku (saldo dostępne będzie
    10.000), oni potrącą 280PLN jako kapitał, natomiast odsetek 0pln, bo nie
    skorzystałeś z kredytu. Ale jeśli na dzień 2005.05.19 pożyczysz od nich
    np 3000, to policzą odsetki od kwoty 3000 wg oprocentowania kredytu
    (zapewne 16,15%).
    W razie pytań zapraszam - k...@a...pl
    Ale najlepiej przekonasz się jak działa ten rachunek kredytowy w
    praktyce ;-)