  • 21. Data: 2003-12-22 09:53:42
    Temat: Re: [prasa] On placil moja karta!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bruboa$1krt$1@mamut.aster.pl...

    > BTW: Czy to karta Citi?

    IMHO VC debetowa do srebrnego sez@mu PBK PBH

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2003-12-22 17:20:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-22 10:53, Użytkownik JaKi napisał:
    > IMHO VC debetowa do srebrnego sez@mu PBK PBH

    No dokladnie, tyle ze to nie do srebrnego sezamu, bo moze ja miec
    kazdy sezamowicz, nie koniecznie srebrny :> BPH-PBK Visa Classic Silver.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 23. Data: 2003-12-30 13:12:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2003 08:07:12 +0100, ATZ Rzeszow napisał(a):
    > http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    031219/WEEKEND/31218010

    Cóż, wielka afera o podpisy...
    Pytanie: czy udało się Wam złożyć dwa identyczne podpisy? Bo mi - raczej
    nie... I jakoś nie jestem pewny czy kiedykolwiek mi się to sensownie wyrobi.
    Nie wiem, pewnie są jakieś cechy szczególne podpisu - sposób prowadzenia
    pióra - które łatwo dostrzec jeśli się ich szuka... pytanie - czy osoby
    obsługujące POSy są szkolone właśnie w tym zakresie.
    Inna sprawa to oddawanie karty od razu po przeciągnięciu przez terminal, czy
    - równie zabawne - natychmiastowe potwierdzenie transakcji i dopiero potem
    porównywanie podpisu :)

    A generalnie - to nie mój problem, tylko problem banku.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl