  • 1. Data: 2002-02-15 14:57:51
    Temat: poównanie ve inteligo i vc pekao (walutowa)
    Od: <n...@p...onet.pl>

    może ktoś mnie oświeci o wyższości vc pekao nad ve inteligo?
    wady i zalety.
    opłaty itp.

  • 2. Data: 2002-02-15 15:15:12
    Temat: Re: poównanie ve inteligo i vc pekao (walutowa)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > może ktoś mnie oświeci o wyższości vc pekao nad ve inteligo?
    > wady i zalety.
    > opłaty itp.

    Wypłaty z bankomatów własnych pekao za darmo, rozliczanie transakcji
    wykonanej w dolarach w stosunku 1:1, wypukłość,a więc możliwość zrobienia
    transakcji bez autoryzacji.
    VC chodzi w każdym sklepie internetowym obsługującym vise.
    Grzegorz

    PS
    Mam ta kartę od dwóch lat i naprawdę polecam (szczególnie przydatna do
    zawierania umów z operatorami telef. komórkowej ;-))

  • 3. Data: 2002-02-15 15:23:40
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam ta kartę od dwóch lat i naprawdę polecam (szczególnie przydatna do
    > zawierania umów z operatorami telef. komórkowej ;-))

    właśnie jak się uda to zamykam konto inteligo i wyrabiam tą kartę walutową.
    inteligo nas wszystkich oszukało. więc przenoszę się do "marmurka" pekao

  • 4. Data: 2002-02-15 15:34:03
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > właśnie jak się uda to zamykam konto inteligo i wyrabiam tą kartę
    walutową.
    > inteligo nas wszystkich oszukało. więc przenoszę się do "marmurka" pekao

    Przenosisz konto główne ?
    Lepiej mieć w zapasie coś w ibankach- eurokonto jest dosyć drogie :-((, ale
    wybór kart w pekao jest duzy, a w małych filiach na obrzezach i w małych
    miastach naprawdę nie ma kolejek :-))
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-15 15:34:49
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wybór kart w pekao jest duzy, a w małych filiach na obrzezach i w małych

    to jest główny oddział w szczecinie II ale na kolejki to mam IKM VIP:)))

  • 6. Data: 2002-02-15 15:38:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > to jest główny oddział w szczecinie II ale na kolejki to mam IKM VIP:)))

    Wszystko zależy gdzie- pisali tutaj tacy co są Vipami i też stali w
    kolejkach :-))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-02-15 15:59:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wszystko zależy gdzie- pisali tutaj tacy co są Vipami i też stali w
    > kolejkach :-))

    to po stoje.
    i to konto do VC walutowej będzie moim jedynym i głównym.