  • 1. Data: 2002-05-08 15:00:23
    Temat: "połknięcie" karty przez bankomat
    Od: "dOm" <d...@k...net.pl>

    Witam wszystkich.

    Zapewne ktoś się już pewnie spotkał z takim przypadkiem. Chciałem wybrać
    pieniądze z bankomatu. Włożyłęm kartę, wstukałem pin, kwotę i... nie
    doczekałem się ani na kartę ani na mamonę. Bankomat nie zauważył chyba że
    coś od niego chciałem bo zachowywał się tak jakby czekał na następnego
    klienta. Zgłosiłem natychmiast ten fakt u właściciela bankomatu. Jakież było
    moje zdziwienie kiedy jakiś czas później zobaczyłem, że kwota jaką
    próbowałem wybrać, a jakiej na oczy nie zobaczyłem została "zdjęta" z mojego
    konta.
    Podobno jest to normalne (tak mnie poinformowano w Euronecie). Ciekaw tylko
    jestem kiedy te pieniądze znów pojawią się na moim koncie. Dodam że jak do
    tej pory od zgłoszenia problemu upłynęło >36 godzin.

    PS
    Bankomat - Euronet
    Karta - Visa Electron mBanku

    Pozdrawiam

    dOm

  • 2. Data: 2002-05-08 18:08:49
    Temat: Re: "połknięcie" karty przez bankomat
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "dOm" <d...@k...net.pl>

> [...]
    > jestem kiedy te pieniądze znów pojawią się na moim koncie. Dodam że jak do
    > tej pory od zgłoszenia problemu upłynęło >36 godzin.

    "Samo" się nie załatwi. Zgłoś w swoim banku.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Rozmowy telefoniczne tansze nawet o 84%... bez komplikacji!
    >>> http://link.interia.pl/f15b0

  • 3. Data: 2002-05-08 19:23:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "dOm" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne ktoś się już pewnie spotkał z takim przypadkiem

    Niestety ja:-(. Na dodatek nieszczescie to wydarzylo mi się w 24 grudnia
    2000:-))). Grr. Bankomat lyknal karte ale jej nie oddal i nie wydal gotowki.
    Byla to na dodatek niedziela, u wlasciciela bankomatu nikt nie odbieral
    telefonu a ja mialam "myslenice" czy czekac na nastepnego klienta, z obawa
    ze dostanie pod choinkę moja kartę i 300 zl:-) Udalo mi sie dodzwonic do
    zastrzegania karty w banku - przemily pan poinformowal mnie ze byla awaria
    bankomatu. Karty nie odzyskalam - tak dlugo krazyla po centralach i odzialów
    banków ze zostala w koncu zmielona. Nie plakalam zbytnio bo nabawilam sie
    urazu "jak w wigilę tak przez caly rok" i przez okragly rok nie wlozylam
    zadnej karty do bankomatu:-)) Ech przesądy:-)) Na szczescie nie odnotowano
    tej operacji na moim koncie wiec nie "stracilam" gotówki:-)

    HaNkA

    P.S Osoby dramatu -->karta Maestro, bank PEKAO SA, bankomat - Euronet

  • 4. Data: 2002-05-08 19:56:03
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    U mnie bylo podobnie.
    Na Targowej w Warszawie w w siedzibie Citibanku polknelo mi karte wlasnie
    tego banku.
    Musialem poczekac 40 minut , a po tym czasie uslyszalem
    od procownika "niech sie pan cieszy ze tak szybko'

    pozdr

  • 5. Data: 2002-05-09 07:25:36
    Od: W...@n...com.pl

    Ha, ja chciałem podjąć kasę z bankomatu PKOBP kartą VE, a ten po długim
    namyśle odpisał, że transakcja nie może byc zrealizowana, ale oddał kartę.
    Włożyłem więc drugą kartę (też PKOBP ale inne konto) i tym razem udało
    się. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się że pobrano mi pieniądze
    z obu kont, a co ciekawsze różnica czasowa pomiędzy transakcjami wyniosła
    tylko 2 sekundy. Nie muszę chyba tłumaczyć, że wykonując je w jednym
    bankomacie jest to technicznie niemożliwe. Niestety procedura reklamacyjna
    jest długa i czekam już ponad tydzień a zwrotu jeszcze nie mam. Mam cichą
    nadzieję, że wszystko będzie OK bo kwota tych transakcji nie była
    symboliczna.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-05-09 07:47:41
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    Użytkownik <W...@n...com.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Mialem podobna sytuacje 3 tygodnie temu tez w PKO BP. Kase oddali po ok 1,5
    tygodnia. Podobno to i tak szybko bo zwykle czeka sie 2 tygodnie. Na 99%
    bedzie OK. :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2002-05-09 08:17:38
    Od: "Grzegorz Pawlas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@u...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    1,5
    > tygodnia. Podobno to i tak szybko bo zwykle czeka sie 2 tygodnie. Na 99%

    W lutym br. tez mialem taka sytuacje - zlozylem reklamacje i po 2 tygodniach
    kase oddali.
    BTW Czy inne bankomaty (nie PKOBP) rownie czesto wycinaja takie numery?

  • 8. Data: 2002-05-09 10:12:43
    Od: "dOm" <d...@k...net.pl>

    > Niestety ja:-(. Na dodatek nieszczescie to wydarzylo mi się w 24 grudnia
    > 2000:-))). Grr. Bankomat lyknal karte ale jej nie oddal i nie wydal
    gotowki.
    > Byla to na dodatek niedziela, (...)

    To chyba mnie nie przebijesz - mi się to zdarzyło we własne urodziny.
    Chciałem sobie
    zrobić prezent ;)) i kupić płytkę. Żeby było jeszcze ciekawiej, to dzwoniąc
    do
    Euronetu aparat telefoniczny również zarekwirował mi kartę.

> [...]
    > zastrzegania karty w banku - przemily pan poinformowal mnie ze byla awaria
    > bankomatu. Karty nie odzyskalam - tak dlugo krazyla po centralach i

    Ja karty nie zastrzegłem (doszedłem do wniosku że poinformowanie właściciela
    bankomatu wystarczy), a kartę odzyskałem na drugi dzień.

    Teraz czekam na zwrot mamony - ciekawe jak długo (znając życie znowu pobiję
    jakiś dziwny rekord)

    Pozdrawiam

    dOm

  • 9. Data: 2002-05-09 11:17:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > BTW Czy inne bankomaty (nie PKOBP) rownie czesto wycinaja takie numery?

    pekao :-))