  • 1. Data: 2002-02-15 13:01:13
    Temat: Karty dla miłośników tego i owego
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Nie jest to strasznie ważny problem, ale akurat tak przyszło mi do głowy:
    jeżeli np. w Niemczech można zamówić sobie w banku kartę z ulubionym klubem
    piłkarskim, a w Anglii z ulubioną rasą psa czy innym zwierzaczkiem, to
    dlaczego u nas nie ma takiej możliwości? A może któryś bank myśli o tym?
    Wiecie coś na ten temat?
    PS. W USA było tak (nie wiem czy jeszcze jest), że można było sobie wybrać
    rysuneczki na czekach. Dawali w banku album z wzorami i klient sobie wybierał.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-02-15 13:59:16
    Temat: Re: Karty dla miłośników tego i owego
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Dobre pytanie co do Polski,

    W Stanach Zjednoczonych, mozna wrecz zamowic sobie karte z wlasnym zdjeciem,
    powtarzam zdjeciem a nie jego namiastka w prawym, gornym rogu na awersie
    karty.
    Mozna wybierac karty, z roznymi wzorami np: www.capitalone.com ( pole
    golfowe, plaza, slonik, itp., itd)
    Mozna tez z flaga narodowa jako wyraz jednosci z ofiarami 11 wrzesnia,
    www.discovercard.com

    Itd, itp.

    --
    Konrad Krupinski
    +48 501 055 627

  • 3. Data: 2002-02-15 15:43:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mozna wybierac karty, z roznymi wzorami np: www.capitalone.com ( pole
    > golfowe, plaza, slonik, itp., itd)
    > Mozna tez z flaga narodowa jako wyraz jednosci z ofiarami 11 wrzesnia,
    > www.discovercard.com

    Eee.. to ja dam bliżej link:
    http://www.karty.3a.pl/swiat.html nie mozna co prawda zamówić , ale
    zawsze można popatrzeć :-))
    (Wojtek się chyba nie obrazi :-))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-15 16:45:45
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    No to fajnie, ale jak w końcu jest z tymi polskimi bankami? Myśli któryś o tym?

  • 5. Data: 2002-02-16 14:10:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 16:43:31 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Eee.. to ja dam bliżej link:
    >http://www.karty.3a.pl/swiat.html nie mozna co prawda zamówić , ale
    >zawsze można popatrzeć :-))
    >(Wojtek się chyba nie obrazi :-))

    Wojtek tez zgrzyta zebami z zalu, ze nie moze czegos takiego zamowic
    sobie w PL :-).
    W ogole to u nas bardzo malo jest kart wykorzystujacych w swojej
    grafice fotografie. A szkoda bo takie karty najczesciej najlepiej
    wychodza.

    Niestety kolekcja to jedno a w codziennym uzywaniu zmuszony jestem
    estetyke odkladac na bok i placic obrzydliwa jajecznica :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-02-16 14:14:50
    Temat: Odp: Karty dla miłośników tego i owego
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    > Niestety kolekcja to jedno a w codziennym uzywaniu zmuszony jestem
    > estetyke odkladac na bok i placic obrzydliwa jajecznica :-).

    zdefiniujesz jajecznicę?
    d.

  • 7. Data: 2002-02-16 14:29:56
    Temat: Re: Karty dla miło?ników tego i owego
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002 14:14:50 GMT, "darecheq"
    <d...@t...net_ANTYSPAM> wrote:

    >zdefiniujesz jajecznicę?

    biało-żółta :-)

  • 8. Data: 2002-02-16 16:51:11
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Niestety kolekcja to jedno a w codziennym uzywaniu zmuszony jestem
    > estetyke odkladac na bok i placic obrzydliwa jajecznica :-).

    Nie tylko Ty, ale pocieszmy się że wychodzi w miare tanio :-)))
    Grzegorz
    PS
    Ja niedługo będę tez uzupełniał wydatki shellem :-))