  • 1. Data: 2002-12-27 08:47:18
    Temat: podwojny SMS z inteligo
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    zrobilem przed chwilą przelew w Inteligo pomiedzy swoimi rachunkami
    i SMSy z obu rachunkow dostalem podwojnie - czy to jednorazowy wybryk
    systemu czy ktos z SMS-ami moglby to powtorzyc w celu sprawdzenia?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-12-27 10:52:10
    Temat: Re: podwojny SMS z inteligo
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

> [...]
    | i SMSy z obu rachunkow dostalem podwojnie - czy to jednorazowy wybryk
    | systemu czy ktos z SMS-ami moglby to powtorzyc w celu sprawdzenia?

    A czy to nie jest tak?:
    -jeden sms, że z konta zeszły pieniążki
    -drugi, że na konto weszły pieniążki

    Jeśli przelew wewnętrzny to tak jest..

  • 3. Data: 2002-12-27 10:52:13
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > A czy to nie jest tak?:
    > -jeden sms, że z konta zeszły pieniążki
    > -drugi, że na konto weszły pieniążki

    A te dwa pozostale zostaly wyslane w ramach oszczednosci w grupie
    kapitalowej PKO BP SA?
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2002-12-27 13:21:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > A te dwa pozostale zostaly wyslane w ramach oszczednosci w grupie
    > kapitalowej PKO BP SA?
    > :-)

    o to chodzi ze chyba mamy jedno Inteligo w dwoch wcieleniach
    - dostalem 2 SMS z obciazeniem i 2 z uznaniem (po 2 identyczne)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-12-29 18:26:20
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    > o to chodzi ze chyba mamy jedno Inteligo w dwoch wcieleniach
    > - dostalem 2 SMS z obciazeniem i 2 z uznaniem (po 2 identyczne)

    Ostatnio klient dostal 2 smsy jak ciagnelem karte przez posa

  • 6. Data: 2002-12-30 05:54:48
    Od: o...@p...onet.pl

    Zdaze mi sie dostac podwojnego SMS'a mysle ze okolo
    raz na miesiac (mam wrazenie ze dosc czesto uzywam karty),
    nie wiem gdzie sie pojawia podwojenia, w kazdym razie pieniazki schodza tylko
    raz. :-)

    Pozdrawiam,
    OnLee

  • 7. Data: 2002-12-30 09:50:26
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > raz na miesiac (mam wrazenie ze dosc czesto uzywam karty),
    > nie wiem gdzie sie pojawia podwojenia, w kazdym razie pieniazki schodza
    Mnie sie to niestety, zdarza za kazdym razem chyba od miesiaca. Pierwszy raz
    pomyslalem, ze dwa razy sciagneli mi z konta te sama kwote, ale na szczescie
    NIE.
    Teraz juz nie sprawdzam, bo sie przyzwyczilem. Ale chyba cos jest nie tak z
    tym sysetemem - dwa SMS-y, to przeciez jeden calkiem niepotrzebny i jakies
    tam pieniadze wyrzucone w bloto. Lepiej byloby gdyby Inteligo jednak wrocilo
    do dawnego systemu - jedna operacja, to tylko jeden SMS.
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl