  • 1. Data: 2002-12-27 08:46:31
    Temat: Słowacja pieniądze
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam,
    Czy ktoś już w tym roku "przećwiczył" na sobie i mógłby mi poradzić:
    jaką walutę kupić na Słowację:
    - czy uprzeć się na SKK
    - czy na wymianę EUR lub USD
    - czy wreszcie wypłacać pieniądze z bankomatów (Visa electron czy raczej
    Maestro?)

    Będę wdzięczny za wszlkie wskazówki i rady. Wybieram się pod koniec stycznia...

    Daniel

  • 2. Data: 2002-12-27 12:08:46
    Temat: Re: Słowacja pieniądze
    Od: t...@p...onet.pl

    On 27 Dec 2002 09:46:31 +0100, h...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >- czy uprzeć się na SKK
    >- czy na wymianę EUR lub USD
    >- czy wreszcie wypłacać pieniądze z bankomatów (Visa electron czy raczej

    Witaj

    Ja co prawda dwa lata temu ale przecwiczylem.
    Wyjmowalem VE z S.P. Banku Gdanskiego i wychodzilo to korzystniej
    (wliczajac prowizje) niz zakup koron w kantorze w Polsce.
    Dlatego polecam karte.
    Natomiast sam sie zastanawiam, czy korzystniejsza jest VE czy Maestro.
    Ta druga jest na pewno korzystniejsza w Eurolandzie, a co ze Slowacja?

    Pzdr
    mareczek

  • 3. Data: 2003-01-12 20:34:39
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    Zdecydowanie zawieźć euro w gotówce.

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 4. Data: 2003-01-13 08:03:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    h...@p...onet.pl wrote:
    > - czy wreszcie wypłacać pieniądze z bankomatów (Visa electron czy raczej
    > Maestro?)

    Zależy jakich banków, ale zdecydowanie najtaniej wychodzi płacenie
    kartą. Drugie w kolejności jest wypłacanie gotówki z bankomatu.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-01-13 11:11:53
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy jakich banków, ale zdecydowanie najtaniej wychodzi płacenie
    > kartą. Drugie w kolejności jest wypłacanie gotówki z bankomatu.

    30 grudnia byłem na Słowacji po małe zaopatrzenie na sylwka :)))
    Płacąc delfinkiem jak i elektronem z Millenium kurs wychodził w granicach
    0,97 PLN za 10 SK
    Ale benzyna 95 wyniosła 2,87 PLN za litr a w okolicy Nowego Sącza wszędzie
    było 50 groszy na litrze więcej !!!