  • 1. Data: 2006-07-27 22:01:41
    Temat: podejrzane transakcje KK
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Jezeli np mieszkacie w Zakopanem i pojedziecie do Szczecina aby aktywnie
    'pouzywac KK' w sklepach,to czy istnieje bank, ktory zadzwoni do Was z
    pytaniem co sie dzieje, i czy to na pewno Wy placicie?

    Pozdro,
    Hants

  • 2. Data: 2006-07-27 22:19:54
    Temat: Re: podejrzane transakcje KK
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli np mieszkacie w Zakopanem i pojedziecie do Szczecina aby aktywnie
    > 'pouzywac KK' w sklepach,to czy istnieje bank, ktory zadzwoni do Was z
    > pytaniem co sie dzieje, i czy to na pewno Wy placicie?

    Jak kupujesz dwie puszki piwa albo schabowego NIE .
    Jezeli dokonujesz duze transakcje dzwonia do mnie zawsze . Multibank /
    transakcje na kwoty rzedu 2000 PLN i wiecej

  • 3. Data: 2006-07-27 22:32:31
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:eabg72$en7$1@news.onet.pl...

    > Ja mam chyba w Multi jakis znaczek "ten klient robi dziwne rzeczy" i w
    zyciu
    > nie dzwonili.

    A ja potwierdzam do mnie tez dzwonia przy wiekszych zakupach, a takze przy
    mniejszych na zagranicznych stronach

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 4. Data: 2006-07-27 22:54:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > transakcje na kwoty rzedu 2000 PLN i wiecej

    Ja mam chyba w Multi jakis znaczek "ten klient robi dziwne rzeczy" i w zyciu
    Faktem jest jednak, ze karty uzywam b. aktywnie i w przeroznych miejscach, w
    roznych czesciach kraju (i nie tylko czasami ;).
    Kart mam kilka (z tych bankow, z ktorych dzwonia) i korzystam na zmiane,
    wiec tez sa jakies przerwy...

    Ale znowu mamie dzwonili przy wyplacie z bankomatu debetowka. Chciala
    wieksza kwote niz jej limit ustawilem ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-07-28 06:05:13
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:eabij5$s9b$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): lukaszsz napisał(a):

    > A ja potwierdzam do mnie tez dzwonia przy wiekszych zakupach, a takze przy
    > mniejszych na zagranicznych stronach

    a te mniejsze zagraniczne to o jakich kwotach mowimy?

    --
    cienislaw

  • 6. Data: 2006-07-28 06:34:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> writes:

    > Jezeli np mieszkacie w Zakopanem i pojedziecie do Szczecina aby
    > aktywnie 'pouzywac KK' w sklepach,to czy istnieje bank, ktory zadzwoni
    > do Was z pytaniem co sie dzieje, i czy to na pewno Wy placicie?

    Citek byl znany z tego, ze jak zobaczyl wieksze zagraniczne
    transakcje, a sie nie mogl dodzwonic do klienta, to karte blokowal.
    Nie wiem, jak inne banki.

    MJ

  • 7. Data: 2006-07-28 07:00:22
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> wrote in message
    > W artykule news:eabij5$s9b$1@nemesis.news.tpi.pl,

    > a te mniejsze zagraniczne to o jakich kwotach mowimy?

    Ostatnio zadzwonili przy kwocie 400 $ (jakos w zeszlym tygodniu)

  • 8. Data: 2006-07-28 07:03:09
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Citek byl znany z tego, ze jak zobaczyl wieksze zagraniczne
    > transakcje, a sie nie mogl dodzwonic do klienta, to karte blokowal.
    > Nie wiem, jak inne banki.
    >
    > MJ

    ale przy mniejszych nie dzwoni...nawet zagranicznych

    przy platnosciach karta ok. 2000 dzwonili z BZWBK
    za to przy wiekszych przelewach dzwonili z BPH czy jestem swiadom, czy chce
    etc...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-07-28 07:04:46
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > miejscach, w roznych czesciach kraju (i nie tylko czasami ;).
    > Kart mam kilka (z tych bankow, z ktorych dzwonia) i korzystam na zmiane,

    Dzwonią pewnie wtedy, kiedy kiedy zachowanie klienta w krótkim okresie
    czasu od staje od jego długoterminowego wzorca zachowań. Przecież jeśli
    ktoś robi kilkukrotnie w miesiącu transakcje na 2000 lub więcej, w
    różnych miejscach Polski, to nie będą go za każdym razem telefonami
    nękać. Widać w Twoim przypadku nie sposób ustalić wzorca, od którego
    dałoby się ustalić znaczące odchyły. ;)

    ch.

  • 10. Data: 2006-07-28 08:20:55
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > ale przy mniejszych nie dzwoni...nawet zagranicznych

    Do mnie parę razy zadzwonili - raz to jeszcze nawet nie zdążyłem odejść od
    kasy. Ale faktem jest, że były to dość spore kwoty, oscylujące w granicach
    połowy limitu karty.

    Pozdrawiam
    Jacek P.