  • 31. Data: 2006-08-05 09:49:06
    Temat: Re: podejrzane transakcje KK
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Do mnie parę razy zadzwonili - raz to jeszcze nawet nie zdążyłem odejść od
    > kasy. Ale faktem jest, że były to dość spore kwoty, oscylujące w granicach
    > połowy limitu karty.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jacek P.

    Ludzie ! To jakie macie te limity ? Mam kartę od zawsze, to znaczy od czasu
    jak pojawiła się taka możliwość, limit naprawdę duży ( tak mi się wydaje ) i
    ani razu nikt nie dzwonił. Przecież jeżeli już wydali tę kartę to po to aby jej
    używać. Poza tym nie wyobrażam sobie sytuacji że stopną mi kartę bo zbyt dużo
    chcę wydać, jeżeli mieści się to w granicach limitu. Średnio rozgarnięty
    prawnik puścił by ich za to z torbami. Chyba że wyraziliście jeden z drugim
    zgodę na takie numery.

  • 32. Data: 2006-08-05 10:00:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    dużo
    > chcę wydać, jeżeli mieści się to w granicach limitu. Średnio rozgarnięty

    ROTFL. Dawno zaden post tak mnie nie rozbawil :).

    MK