  • 1. Data: 2005-09-28 07:07:21
    Temat: pln na euro a kredyt hipoteczny....
    Od: "ziolo" <w...@w...pl>

    ktos wczesniej poruszyl temat kiedy w Polsce wejdzie euro....

    " Moze ktos mi powiedziec kiedy moze nastapic w PL
    wprowadzenie euro ?
    Ew. gdzie mozna o tym poczytac ?
    Jakie bede skutki , jakie minusy bedzie miala taka zmiana
    dla przecietnego Kowalskiego , stanie sie biedniejszy ?
    Glownie mnie interesuje , co sie stanie z nieruchomosciami ? "

    ...wlasnie a jak sie bedzie mialo owo wrowadzenie euro do zaciagnietego
    kredytu hipotecznego w CHF...
    czy ktos moglby rozwinac temat... :) bo ja nie bardzo sie znam....

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-28 07:50:17
    Temat: Re: pln na euro a kredyt hipoteczny....
    Od: "Tomasz Bar" <t...@N...gazeta.pl>

    ziolo <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > kredytu hipotecznego w CHF...
    > czy ktos moglby rozwinac temat... :) bo ja nie bardzo sie znam....

    Witaj,
    oj oj sporo pytań i to poważnych.
    Nie da sie w paru zdaniach opisać konsekwencji przejścia na euro.
    Zmieni sie i duzo i mało, a kiedy ?
    tego nie wie nikt, od 2009 do 2012 roku.
    Napewno zniknie ryzyko kursowe i nie bedzie dylematu czy brac kredyt w zł
    czy euro czy CHF

    Pozdrawiam
    Tomek
    http://www.finanseosobiste.pl

  • 3. Data: 2005-09-28 08:18:33
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bar" <t...@N...gazeta.pl> napisał
    > Napewno zniknie ryzyko kursowe i nie bedzie dylematu czy brac kredyt w zł
    > czy euro czy CHF

    na pewno ryzyko kursowe nie zniknie (CHF nie są w strefie euro!). Dylemat
    czy brać kredyt w CHF czy PLN/EUR pozostanie dopóki niższy koszt wynikający
    ze stóp procentowych w CHF jest mniejszy niż koszt widełek kupna/sprzedaży
    CHF.

    Netgater

  • 4. Data: 2005-09-28 12:09:36
    Od: "Donka" <a...@w...pl>

    ...a moze ktos widzial gdzies jakies artykuly z kalkulacjami w takim
    temacie, bo sama jestem zainteresowana i ciekawa jak to bedzie...