  • 1. Data: 2005-09-27 18:11:44
    Temat: [mbank]visa classic
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hej
    dostalem vise classic z przyznanym limitem 1600 zl. zastanawiam sie czy jest
    jakas opcja wziecia tych pieniedzy do reki? oczyiwscie nie chodzi mi o
    wybranie gotowki w bankomacie gdzie placi sie min 3% od kwoty wybranej.
    chcialbym fizycznie zaplacic tymi pieniedzmi gdzies gdzie nie jest
    przyjmowana karta...
    macie jakis pomysl?szkoda ze nie mozna przyznanego limitu przelac np na
    konto:(
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2005-09-27 18:12:31
    Temat: Re: [mbank]visa classic
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Anax WRC napisał(a):
> [...]
    > przyjmowana karta...
    > macie jakis pomysl?szkoda ze nie mozna przyznanego limitu przelac np na

    Stac w markecie przy kasie i placic za ludzi. Oni daja gotowke, Ty im
    placisz karta. W sklepie ze sprzetem to moze byc jeden zakup i juz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-27 18:29:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:dhc22f$ioc$2@news.onet.pl...

    > Stac w markecie przy kasie i placic za ludzi. Oni daja gotowke, Ty im
    > placisz karta. W sklepie ze sprzetem to moze byc jeden zakup i juz.

    Hehe... pewniej chyba zapchac otwory do wkladania banknotow na A24 ;).

    Maciej