  • 1. Data: 2004-08-18 10:36:19
    Temat: kredyt hipoteczny - mBank i Multibank
    Od: Arti <a...@N...pl.invalid>

    Zamierzam zaciągnąć kredyt hipoteczny (190 tys.)w mBanku - dlatego że
    bardzo odpowiada mi mechanizm środków bilansujących.
    Ponieważ nie chcę składać wniosku tylko w tym jednym banku ( i czekać na
    zmiłowanie:), potrzebna mi jest jakaś alternatywa. Wybór padł oczywiście
    na Multibank, który jako jedyny - poza mBankiem - oferuje mechanizm
    środków bilanujących. I tu pojawia się pytanie: czy jest sens składać
    wnioski o kredyt w obu tych bankach, skoro za wszystkim i tak stoi ten
    sam BRE? Czy tam są oddzielne działy kredytowe, czy też oba wnioski
    trafią w końcu na biurko tego samego analityka?

    Ewentualnie jaki inny bank moglibyście polecić? Kredyt ma być w
    złotówkach i - co ważne - w przyszłym roku mam zamiar spłacić połowę
    kredytu, więc wcześniejsza spłata musi być tania.

    Arti
    artur-c(at)tlen dot pl