  • 11. Data: 2020-01-31 16:20:28
    Temat: Re: personalizacja. "dzieciak".
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 15:27:19 +0100, Romek5 napisał(a):

    > Znak zapytania po spacji ma sens, bo wzrokowo łszybciej i łatwiej
    > wychwycić sens tekstu.

    Rzecz w wytrzymałości. Mnie zęby bolą jak to widzę. Podobnie, gdy widzę
    żeka czy rzaba :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2020-01-31 16:38:41
    Od: "Romek5" <b...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rzecz w wytrzymałości. Mnie zęby bolą jak to widzę. Podobnie, gdy widzę
    > żeka czy rzaba :)
    > --
    > Jacek

    Rzecz w wyrozumiałości.
    Nie każdy jest w stanie zapamiętać zasad ortografii.
    Nie jest istotne "ż", albo "rz". Istotne jest żeby było
    zrozumiałe.

  • 13. Data: 2020-01-31 17:15:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 16:38:41 +0100, Romek5 napisał(a):

    > Nie każdy jest w stanie zapamiętać zasad ortografii.

    Zaryzykowałbym stwierdzenie że każdy, kto jest zdolny nauczyć się pisać,
    jest w stanie zapanować nad błędami. Wystarczy trochę pracy nad sobą.
    Ponadto, niemal każdy program do edycji tekstu ma dziś sprawdzanie
    pisowni, wystarczy włączyć. I na koniec, jeśli komuś się zdarzy walnąć
    byka to przecież nikt nie gromi takiego, zdarza się, mnie też. Źle
    jednak jeśli ktoś z nieprawidłowej pisowni robi sobie znak firmowy a na
    zwracane uwagi reaguje lekceważeniem i agresją.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2020-01-31 17:16:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    zwracane uwagi reaguje lekceważeniem i agresją.

    >Nie jest istotne "ż", albo "rz". Istotne jest żeby było zrozumiałe.
    Maturę zdałeś?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2020-01-31 17:18:58
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > Rzecz w wyrozumiałości.
    > Nie każdy jest w stanie zapamiętać zasad ortografii.
    > Nie jest istotne "ż", albo "rz". Istotne jest żeby było

    Bez jaj, tego uczą w podstawówce. No, przynajmniej kiedyś uczyli.
    Wojtek

  • 16. Data: 2020-02-01 19:48:53
    Temat: Re: personalizacja
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 10:43, J.F. pisze:
    > wow - w  Mille na ST czeka reklama, jakby video, ktora ludzkim glosem mowi
    > "witaj, <imie>, ... "
    >
    > Nagrali sobie wszystkie imiona, czy takie dobre syntezatory mowy teraz ?

    Nagrali wszystkie imiona lub użyli syntezatora.
    Ew. być może jeszcze coś innego.

  • 17. Data: 2020-02-02 00:54:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" epa943s49bk5$....@4...net