  • 1. Data: 2020-01-27 06:42:46
    Temat: Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Czy ktoś, korzystający z PKOBP może mi powiedzieć czy SMSy autoryzujące
    są tam płatne?
    Bo jest taka pozycja w tabeli:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    14. Przeprowadzenie autoryzacji przelewu oraz ustanowienia, modyfikacji lub usunięcia
    zlecenia
    płatniczego/odbiorcy przy użyciu kodu jednorazowego za pośrednictwem usługi
    bankowości
    elektronicznej lub usługi bankowości telefonicznej
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    i kosztuje 29gr

    KJ

  • 2. Data: 2020-01-27 09:33:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    PKO BP czy PeKaO?
    W pierwszym nie wiem, w drugim SMSy autoryzacyjne płatne.

  • 3. Data: 2020-01-27 10:07:33
    Temat: Re: Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > PKO BP czy PeKaO?
    > W pierwszym nie wiem, w drugim SMSy autoryzacyjne płatne.

    Jest wyraźnie napisane, że PKOBP.

    A po doczytaniu wychodzi, że pobierają opłatę za kod ze zdrapki.
    KJ

  • 4. Data: 2020-01-27 18:04:26
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 10:09:13 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Jest wyraźnie napisane, że PKOBP.
    >
    > A po doczytaniu wychodzi, że pobierają opłatę za kod ze zdrapki.
> [...]

    Dokładnie tak, SMSy bez opłat, przynajmniej na razie.
    Choć w IPKO od jakiegoś czasu pokazuje mi się:
    "Zatwierdzaj przelewy i inne operacje w aplikacji IKO Mobilna autoryzacja zastępuje
    potwierdzanie operacji kodami SMS i kartą kodów jednorazowych."
    i sam zastanawiam się, czy nie będą chcieli tego zmienić?

    A co do zdrapek i SMS-ów, to nawet swego czasu mieli promocję,
    w ramach której płacili 10 zł za zmianę karty kodów ze zdrapkami na SMSy.
    Podaje namiary tylko informacyjnie:
    https://bankomaniacy.pl/pko-bp-zamien-karte-zdrapke-
    na-10-zl/
    , bo to oferta PKO sprzed niespełna 4 lat :)
    --
    https://bankomaniacy.pl/

  • 5. Data: 2020-02-01 16:59:48
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 27/01/2020 06:42, Kamil Jońca wrote:

> [...]
    bankowości
    > elektronicznej lub usługi bankowości telefonicznej

    Chyba lepiej włączyć autoryzację ich aplikacją, bo najtaniej i w sumie
    jak ma się dobrze zabezpieczony telefon to najbezpieczniej. Pomijam
    tutaj jakieś skrajne przypadki, że ktoś mieszka na Marsie i nie ma
    Internetów ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2020-02-03 15:45:34
    Od: MK <m...@i...pl>

    To ja się podepnę pod wątek :). Czy w PKO BP karta dodatkowa kosztuje tyle samo co
    glowna? I czy warunki zwolnienia z opłaty sa takie same na obu kartach, czyli np. dla
    Mastercard Platinum 2*60 tys rocznie (60 tys glowna + 60 tys. dodatkowa)?

    MK

  • 7. Data: 2020-02-07 19:59:25
    Od: b...@g...com

> [...]
    > Internetów ;)
    >

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Kiedyś się nad tym zastanawiałem i sam nie wiem, przynajmniej na razie nie
    zdecydowałem się na autoryzację mobilną w żadnym banku, w którym mam konto.

    No bo jeśli bankuję na komputerze stacjonarnym, a aplikacja służy jedynie
    do potwierdzania operacji, to może i ok. W sumie (chyba) aż tak bardzo
    nie różni się to od potwierdzeń SMS, które przecież też odczytuję na telefonie.
    Zakładam, że limity na operacje w aplikacji mam wyłączone,
    albo ustawione na rozsądne minimum.

    Ale jeśli bankuję na smartfonie i na tym samym smartfonie potwierdzam
    operacje w aplikacji mobilnej to jakoś słabo mi to wygląda.
    To przecież to samo urządzenie do operacji i potwierdzeń! Ale może się nie znam.
    --
    https://bankomaniacy.pl/

  • 8. Data: 2020-02-07 20:43:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <x...@b...net> writes:

    > Chyba lepiej włączyć autoryzację ich aplikacją, bo najtaniej i w sumie
    > jak ma się dobrze zabezpieczony telefon to najbezpieczniej. Pomijam

    A czy w którejkolwiek aplikacji do zatwierdzania można _zapisać_ co się
    potwierdzało?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-02-07 23:43:31
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-07, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A czy w którejkolwiek aplikacji do zatwierdzania można _zapisać_ co się
    > potwierdzało?

    A któraś blokuje robienie screenów?

    --
    Wojciech Bańcer