  • 1. Data: 2020-01-31 10:43:21
    Temat: personalizacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    wow - w Mille na ST czeka reklama, jakby video, ktora ludzkim glosem
    mowi
    "witaj, <imie>, ... "

    Nagrali sobie wszystkie imiona, czy takie dobre syntezatory mowy teraz
    ?

    J.

  • 2. Data: 2020-01-31 12:08:29
    Temat: Re: personalizacja
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-01-31 o 10:43, J.F. pisze:
    > wow - w  Mille na ST czeka reklama, jakby video, ktora ludzkim glosem mowi
    > "witaj, <imie>, ... "
    >
    > Nagrali sobie wszystkie imiona, czy takie dobre syntezatory mowy teraz ?

    Możesz sobie w smartfonie z androidem sprawdzić :P

    --
    Pete

  • 3. Data: 2020-01-31 14:05:30
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 1/31/20 10:43 AM, J.F. wrote:
    > wow - w  Mille na ST czeka reklama, jakby video, ktora ludzkim glosem mowi
    > "witaj, <imie>, ... "
    >
    > Nagrali sobie wszystkie imiona, czy takie dobre syntezatory mowy teraz ?

    Od dawna syntezatory potrafią syntezować słowa zaniast odtwarzać
    nagrane. Nowością są syntezatory mowy, których nie mozna odróznić od
    człowieka.

  • 4. Data: 2020-01-31 14:12:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 10:43:21 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > mowi
    > "witaj, <imie>, ... "
    >
    > Nagrali sobie wszystkie imiona, czy takie dobre syntezatory mowy teraz

    No i widzisz, Francuzie gdzie wylądował twój pytajnik? Masz jakieś
    argumenty za robieniem spacji przed pytajnikiem czy to twój sztandar
    bojowy?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-01-31 14:21:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >No i widzisz, Francuzie gdzie wylądował twój pytajnik? Masz jakieś
    >argumenty za robieniem spacji przed pytajnikiem czy to twój sztandar
    >bojowy?

    Francuzom nie przeszkadza, to moze po prostu nie potrafisz sobie
    poradzic ? :-P

    J.

  • 6. Data: 2020-01-31 15:15:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 14:21:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Francuzom nie przeszkadza, to moze po prostu nie potrafisz sobie
    > poradzic ? :-P
    >
    > J.

    Widzę że argumentów brak, więc jednak sztandar bojowy. Zaiste, newsy
    stały się ostatnio ostoją wszelkiego rodzaju nawiedzonych. Zamiast pisać
    ciekawie lub pytać się mądrze, próbują się wyróżnić a to plugawym
    językiem a to lekceważeniem netykiety czy odjechanymi zasadami
    gramatyki, ortografii czy interpunkcji. A na grzeczne prośby o poprawę
    reagują po sarmacku - szabla i do boju! :) Nikt nie będzie nami rządził!
    Przy czym ukrywają się za ksywą. Ciekawe, czy gdyby mieli się podpisać
    imieniem i nazwiskiem, też by ostentacyjnie lekceważyli normy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-01-31 15:27:19
    Temat: Re: personalizacja. "dzieciak".
    Od: "Romek5" <b...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę że argumentów brak, więc jednak sztandar bojowy. Zaiste, newsy
    > stały się ostatnio ostoją wszelkiego rodzaju nawiedzonych.
> [...]

    Co powiesz o mówiących "dzieciak" w znaczeniu "dziecko" ?
    Te słowa mają różne znaczenie, ale większość małpuje Owsiaka,
    bo to on wykreował "dzieciak" w znaczeniu "dziecko".

    Znak zapytania po spacji ma sens, bo wzrokowo łszybciej i łatwiej
    wychwycić sens tekstu.

  • 8. Data: 2020-01-31 15:36:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > lekceważeniem netykiety czy odjechanymi zasadami
    > gramatyki, ortografii czy interpunkcji. A na grzeczne prośby o poprawę
    > reagują po sarmacku - szabla i do boju! :) Nikt nie będzie nami rządził!

    Niestety, nie wszyscy ludzie charakteryzują się umiejętnością
    korzystania z mózgu. Im głowa służy do jedzenia i czasami do noszenia
    czapki.
    - Netykieta?
    - Język polski?
    A po kiego mają sobie tym głowę zawracać?
    Chamów, którzy wykazują się całkowitym brakiem szacunku dla rozmówców,
    najkorzystniej jest umieszczać w KF.
    Tępaków, którzy nie mają zamiaru przyswoić sobie podstaw języka
    polskiego, i przy tym nie chcą korzystać ze słownika, też należy mieć w
    dupie - tak jak oni mają wszystkich.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 9. Data: 2020-01-31 15:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >gramatyki, ortografii czy interpunkcji. A na grzeczne prośby o
    >poprawę
    >reagują po sarmacku - szabla i do boju! :)

    Ale ja mam swietny argument - komu sie nie podoba, ten nie umie po
    francusku, wiec jest prostak i cham :-P

    Naprawde tak wam ta jedna spacja przeszkadza ?

    Powyzej to jeszcze rozumiem, glupio polamalo.
    Ciekawe, czy Francuzom tez tak lamie ...

    J.

  • 10. Data: 2020-01-31 15:56:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 15:37:16 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Naprawde tak wam ta jedna spacja przeszkadza ?
    >
    > Powyzej to jeszcze rozumiem, glupio polamalo.
    > Ciekawe, czy Francuzom tez tak lamie ...

    Nie mówiłem? Szabla i do boju...
    --
    Jacek
    I hate haters.