  • 1. Data: 2003-01-21 23:44:37
    Temat: nowy MultiBank w Zielonej Gorze soon...
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    być może już było, a jeśli nie, to uprzejmie donoszę, że na oknach
    aktualnie remontowanego "Domu Handlowego" w centrum Zielonej Góry
    pojawiły się wywieszki, które głosiły komunikat w rodzaju
    (dokładniejsza lektura z jadącego auta nie była możliwa) "już niebawem
    tutaj powstanie placówka MultiBanku".

    no to fajnie, może warto zainteresować się ofertą tego banku... :}

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 2. Data: 2003-01-22 08:41:51
    Temat: Re: nowy MultiBank w Zielonej Gorze soon...
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    Taa, a moze "Postawili" by drugi CUF w Krakowie (na Nową Hute), bo nie
    kazdy ma czas dralowac do jedynego istniejacego i pomysleli o CUFach
    na
    wybrzezu (Kołobrzeg, Koszalin)

    --
    Nie wykryto sygnaturki :D

  • 3. Data: 2003-01-22 10:18:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    huh w zielonej Gorze postawili ale Radom wykreslili z planu..
    ale to tak jest jak najpierw oglaszaja, ze bedzie 100 pozniej 50 a
    konczy sie na 36 placowkach... ;D

  • 4. Data: 2003-01-22 20:49:31
    Od: q...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > Taa, a moze "Postawili" by drugi CUF w Krakowie (na Nową Hute), bo nie
    > kazdy ma czas dralowac do jedynego istniejacego i pomysleli o CUFach

    A w wielkiej wsi z wielkim kosciolem czytac;[Czestochowa] są dwa CUFy

  • 5. Data: 2003-01-22 21:21:33
    Od: m...@o...pl

> [...]
    >

    > Taa, a moze "Postawili" by drugi CUF w Krakowie (na Nową Hute), bo nie
    > kazdy ma czas dralowac do jedynego istniejacego i pomysleli o CUFach

    Popieram kolegę. Jestem ze Słupska. Do Gdyni mam za daleko.