  • 1. Data: 2003-04-24 10:10:05
    Temat: Maksymalny okres potwierdzenia transakcji
    Od: " Fro" <f...@N...gazeta.pl>

    Czy wiecie czy istnieje coś takiego jak maksymalny okres potwierdzenia
    transakcji dokonanych kartą płatniczą ? Pytam dlatego bo mam teraz taką
    sytuację, że wciąż "wisi" mi dokonana transakcja, którą wykonywałem 5
    miesięcy temu. Mój rekord pod tym zwględem to 4 miesiące. Jakie są wasze
    doświadczenia. Aha - mowa jest o transakcja w POSach elektronicznych a
    nie "żelazkach"

  • 2. Data: 2003-04-24 10:38:39
    Temat: Re: Maksymalny okres potwierdzenia transakcji
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    Użytkownik " Fro" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesięcy temu. Mój rekord pod tym zwględem to 4 miesiące. Jakie są wasze
    > doświadczenia. Aha - mowa jest o transakcja w POSach elektronicznych a

    Sklepy mają chyba nawet rok czasu na potwierdzenie trx....

    pozdr

  • 3. Data: 2003-04-25 22:46:34
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > miesięcy temu. Mój rekord pod tym zwględem to 4 miesiące. Jakie są wasze
    > doświadczenia. Aha - mowa jest o transakcja w POSach elektronicznych a

    Moj rekord: platnosci cos okolo 17 - 18 lipca 1997 r. (kemping nad Jeziorem
    Bohinskim, Alpy Julijskie, Slowenia, MC PBK Univers), obciazenie na wyciagu
    datowanym na 31 stycznia 1998 r.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 4. Data: 2003-04-28 05:49:50
    Od: "user" <...@i...pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " Fro" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    a moj , transakcja ekarta mbanku...zakup druga polowa marca,
    w blokadach widoczne bylo od razu ale po 2 tygodniach zniknelo i zero
    sladu...
    niedawno dopiero pojawilo sie z data 15 kwietnia...
    moze po to sa w mbanku te przerwy....musza sie odnalesc.
    zreszta transakcja pojawila sie po tym jak dostalem maila z ze sklepu czy
    jestem zadowolony z zakupow... moze dopiero odpowiedz na tak obciaza karte
    hehe