  • 1. Data: 2002-03-01 12:59:14
    Temat: numer rozliczeniowy PEKAO S.A.
    Od: <n...@p...onet.pl>

    jaki jest numer rozliczeniowy CKiC PEKAO SA ?
    bo podali mi numer rachunku VC bez numeru rozliczeniowego i nie mam skąd go
    zdobyć..

  • 2. Data: 2002-03-01 13:18:46
    Temat: Re: numer rozliczeniowy PEKAO S.A.
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > jaki jest numer rozliczeniowy CKiC PEKAO SA ?
    > bo podali mi numer rachunku VC bez numeru rozliczeniowego i nie mam skąd
    go
    > zdobyć..

    12400027

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 3. Data: 2002-03-01 23:30:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > 12400027-numer karty VC i jest ok.
    A tego numeru to nie znaja nawet w Pekao :((

  • 4. Data: 2002-03-02 07:42:48
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A tego numeru to nie znaja nawet w Pekao :((

    a ciekawe czemu?

  • 5. Data: 2002-03-02 08:52:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > a ciekawe czemu?

    Bo to sa barany :))) Kiedys nawet w niektorych oddzialach/filach nie mozna
    bylo wplacac na VC :(( Dlatego sie z nimi pozegnalem... Choc VC sobie
    zostawilem bo podobnie jak VC Multi (Euronet) nie ma prowizji za wyplaty z
    bankomatow Pekao :) A takie cos jest mile. Tylko 0 % na tym koncie :(( Od
    razu przypomina mi sie EC/MC Handlo... az lezka w oku sie kreci.
    pzd

  • 6. Data: 2002-03-02 08:53:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > a ciekawe czemu?
    Bo pracownicy tego banku znaja tylko nr rozlicz. swojego oddzialu :((