  • 1. Data: 2002-03-01 12:34:04
    Temat: inteligo - czy zmieniono szyfrowanie?
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Przy nie zmienionej konfiguracji przeglądarki, od jakiegoś czasu nie mogę się
    zalogować do Inteligo. Moja przeglądarka ma szyfrowanie 56-cio bitowe. W
    Inteligo wymaganie jest chyba 128 bitowe.
    Czy Inteligo nie zmieniało czegoś w tej materii w ostatnim czasie?
    OlaC

  • 2. Data: 2002-03-01 15:57:43
    Temat: Re: inteligo - czy zmieniono szyfrowanie?
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalogować do Inteligo. Moja przeglądarka ma szyfrowanie 56-cio bitowe. W
    > Inteligo wymaganie jest chyba 128 bitowe.

    no to doinstaluj high encryption pack czy jakos tak :) by miec 128bit.

  • 3. Data: 2002-03-01 21:25:56
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl> wrote in message

    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > się
    >

    > no to doinstaluj high encryption pack czy jakos tak :) by miec 128bit.

    Myślałem, że tak było od początku... A z tego by wynikało, że nie...