  • 1. Data: 2002-03-01 12:16:24
    Temat: witrualne konto na dzialalnosc gosp ?
    Od: "Maciej Kostecki" <m...@r...pl>

    Witam

    Mam pytanie . Jestem inwalida poruszajacym sie na wozku, bez mozliwosci
    wychodzenia z domu 3 pietro. Chcialbym kontynulowac dzialanosc gosp ktora
    prowadzilem przed wypadkiem. Czy jest jakis bank w ktorym bede mogl
    prowadzic wirtulane konto na dzialanosc?

    Bede szczerze zobowiazany za pomoc.

    M.Kostecki

    rafa.pl

  • 2. Data: 2002-03-01 12:50:56
    Temat: Re: witrualne konto na dzialalnosc gosp ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > prowadzilem przed wypadkiem. Czy jest jakis bank w ktorym bede mogl
    > prowadzic wirtulane konto na dzialanosc?

    VW Bank, Multibank, Inteligo, Nordea, niedlugo mBank

  • 3. Data: 2002-03-01 15:56:59
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Kostecki" <m...@r...pl> napisał w wiadomości

    > prowadzilem przed wypadkiem. Czy jest jakis bank w ktorym bede mogl
    > prowadzic wirtulane konto na dzialanosc?

    mozna polecic inteligo - wprawdzie dali oplaty ale za te spektrum uslug
    zaplacisz wiecej gdzies indziej.

    www.inteligo.pl - mozna dostac 50zl w promocji www.terrarium.ht.pl/go.htm
    (szczegoly ), narazie nowe oplaty wstrzymano. Ojciec ma tam firmowe i jest
    zadowolony.

  • 4. Data: 2002-03-02 05:45:40
    Od: "Maciej Kostecki" <m...@r...pl>

    Super a ktory z nich bedzie najlepszy. Znam Inteligo ale czy to najlepszy
    wybor ?

  • 5. Data: 2002-03-02 10:15:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Super a ktory z nich bedzie najlepszy. Znam Inteligo ale czy to najlepszy
    > wybor ?

    No ale cos napisz - zalezy do czego najlepszy wybor. Chcesz karte, obsluge w
    placowkach?