  • Data: 2004-02-03 15:10:19
    Temat: paypal a bank w polsce
    Od: "urszula" <s...@w...SPAMpl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    chchiałabym założyć konto w paypal i myślałam o tym aby poprosić o to moją
    siostrę w Stanach. I mam pytanko w związku z tym: czy z kontem paypalowskim
    moge zintegrować konto bankowe założone w Polsce, np mBankowe? Czy dane
    osoby z paypal muszą byc identyczne z danymi osoby której konto jest
    integrowane z paypalem? czy problemem moze byc zalozenie takiego konta
    jeżeli siostra nie ma ciągle zielonej karty? dziekuję i pozdrawiam
    urszula