  • 1. Data: 2009-05-21 13:20:08
    Temat: palm nie mow, ze to nie ty sprzedales.....
    Od: " " <g...@g...pl>

    PZ CORMAY SA zawiadomienie o transakcjach osoby zobowiązanej

    Raport bieżący 26/2009

    Działając na podstawie art. 160 ust. 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o
    obrocie instrumentami
    finansowymi (Dz. U. Nr 183, poz. 1538), Zarząd PZ Cormay S.A. informuje, iż na
    sesjach w dniach od
    18 do 20 maja 2009 r., osoba blisko związana z Emitentem - sprzedała 18.290
    (słownie: osiemnaście
    tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt) akcji PZ CORMAY S.A. po średniej cenie 2,78
    zł. Osoba zobowiązana
    do przekazania informacji nie wyraziła zgody na publikację swoich danych
    osobowych.

  • 2. Data: 2009-05-21 17:18:44
    Temat: Re: palm nie mow, ze to nie ty sprzedales.....
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2,78
    > zł. Osoba zobowiązana
    > do przekazania informacji nie wyraziła zgody na publikację swoich danych

    Zapewniam Cię, że:
    a) to nie ja
    b) ta cena by mnie mocno niesatysfakcjonowała
    c) skonczyly sie okresy zamkniete i moze ktos potrzebowal na waciki
    d) mogłbyć to równie dobrze audytor badający sprawozdanie roczne lub jego
    żona albo cholera wie kto
    e) ja bym się tam nie przejmował - nie wiadomo ile ta osoba wiedziala i czy
    wogole cos wiedziala o przyszlosci czy tylko badala przeszlosc, czy moze
    potrzebowal ktoś kupic sobie nową furę - gdybań jest tysiące. Jak pojdzie
    informacja, że główni akcjonariusze sypią (w co wątpie) to wtedy się zaczne
    martwić - a na razie 18 tysiecy sztuk traktuje neutralnie (z resztą tak jak
    rynek to przyjął).

    --

    P a l m @