  • 1. Data: 2009-05-20 20:14:36
    Temat: Lądowanie człowieka na księżycu - nie było...a może jednak ?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Witam

    Jest pewna teza, która zakłada że jednak to był tylko film o czym wskazuje
    takie wnioski które można wyciągnąć po obejżeniu zdjęcio nadesłanych przez
    Nasa -
    - brak cienia padającego z flagi,
    - brak gazów spalionowych wydobywających się podczas startu
    - nierównoległość cieni rzucanych przez astronautów (NASA twierdzi że
    jedynym źródłem światła było słońce)
    - brak wyżłobienia po lądowaniu Apollo 11
    itd.

    Tuatj są strony które podważają lot człowieka na księżyc
    http://www.apollo.xt.pl/
    http://prawda2.info/czlowiek_na_ksiezycu.html

    Zaś na forum astronomia.pl ktoś rzucił ciekawego linka z opinią z czasopisma
    Świat Nauki -
    "Zarzut: Cienie na fotografiach wykonanych na Księżycu świadczą o obecności
    dwóch źródeł światła. Zważywszy, że Słońce jest jedynym źródłem światła na
    niebie, dodatkowe światło musiało pochodzić od reflektorów w studiu.
    Odpowiedź: Odrzuciwszy absurdalne przypuszczenie, że spiskowcy z NASA byli
    aż tak bezmyślni, by nie zwrócić na to uwagi, zauważmy, że faktycznie mamy w
    tym przypadku do czynienia z trzema źródłami światła: Słońcem, Ziemią
    (świecącą odbitym światłem Słońca) i samym Księżycem, który działa jak
    olbrzymia płaszczyzna odbijająca, zwłaszcza gdy stoi się bezpośrednio na
    jego powierzchni.
    Zarzut: Pod modułem księżycowym (LEM - Lunar Excursion Module) nie widać
    krateru, który musiałyby wyżłobić silniki rakietowe podczas lądowania.
    Odpowiedź: Na powierzchni Księżyca pod płytką warstwą pyłu znajduje się lita
    skała, której gazy l wylotowe silników nie mogłyby naruszyć.
    Zarzut: Gdy górna część modułu księżycowego startowała w drogę powrotną, nie
    widać było ognistych języków wydobywających się z silników. Statek po prostu
    uniósł się z podstawy, jak gdyby poderwany na linach.
    Odpowiedź: Po pierwsze, jeśli przyjrzymy się dokładnie momentowi startu
    modułu LEM na filmie, zobaczymy, że podmuch gazów wylotowych był w
    rzeczywistości dość silny i wzbijał pył wraz z innymi drobnymi cząstkami z
    powierzchni Księżyca. Po drugie, w warunkach braku bogatej w tlen atmosfery
    z dysz silnika rakietowego nie wydobywa się płomień."

    "Zapytałem raz G. Gordona Liddy'ego* (który niewątpliwie zna się na rzeczy),
    co sądzi o możliwości tak szeroko zakrojonego spisku. W odpowiedzi
    przytoczył opinię Benjamina Franklina z jego zbioru aforyzmów Nauki
    poczciwego Ryszarda, czyli droga do pomyślności (Warszawa 1837): "Trzech
    ludzi jest w stanie dochować tajemnicy tylko wtedy, gdy dwóch z nich nie
    żyje

    http://www.astronomia.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=
    1755&start=30

    Przyznam że część tez która ukazała się na łamach tej gazety wydaje się być
    prawdziwa ale np. nadal mam wątpliwości co do źródła światła.

    Linki do wszystkich zdjęć z NASA

    Czy ktoś zna jakiegoś linka z obalaniem tegoż lotu pod którym to tekstem
    podpisuje się jakiś znany naukowiec ?
    Sprawa jest pilna gdyż zamierzam napisać pracę ntt. i chce się oprzeć na
    kimś kto ma tytuł naukowy a nie jakieś teksy userów z sieci.

    Pozdrawiam

    PS. Wiem że to NTG ale padło tutaj hasło nt. tego mitu Apollo 11 i można
    ktoś z Was pomoże...

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2009-05-20 20:28:22
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości

    > http://www.apollo.xt.pl/

    Miało być:
    ten w/w oczywiście podważa tezy przeciwników lotu Apollo 11

    > http://prawda2.info/czlowiek_na_ksiezycu.html

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 3. Data: 2009-05-20 21:05:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Maj, 22:28, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:

    > Miało być:
    > ten w/w oczywiście podważa tezy przeciwników lotu Apollo 11

    > Pozdr.
    >
    > --
    > Bugatti

    booooooszeeee, nieeeee, to koszmar.
    Co się dzieje na tej grupie.....

  • 4. Data: 2009-05-20 21:59:55
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    > PS. Wiem że to NTG ale padło tutaj hasło nt. tego mitu Apollo 11 i można
    > ktoś z Was pomoże...

    Klepnij na youtubie "moon landing hoax" i masz wszystko, nie tylko Apollo 11.

    Najzabawniejsze jest to, że wg teorii spiskowych nie było żadnego Apollo,
    był za to Apollo 20 :-)

    kc

  • 5. Data: 2009-05-20 21:59:56
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2009-05-21 04:47:51
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Tu jest wszystko na ten temat:
    http://tinyurl.com/on7l58

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-05-21 06:00:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na dzisiaj loty czlowieka na ksiezyc to science-fiction, a co dopiero
    kilkadziesiat lat temu.

    D.

  • 8. Data: 2009-05-21 06:55:51
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    śmoje, boje, dzikie węże
    Jeżeli rosjanie w pełni uznali lądowanie to nie może być ściemy
    Profesjonalnie tutaj

    http://baza.polsek.org.pl/

  • 9. Data: 2009-05-21 21:39:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bugatti pisze:
    > Witam
    >
    > Jest pewna teza, która zakłada że jednak to był tylko film o czym
    > wskazuje takie wnioski które można wyciągnąć po obejżeniu zdjęcio
    > nadesłanych przez Nasa -

    Ja krótko: spierdalaj.

  • 10. Data: 2009-05-22 15:29:50
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>