  • 1. Data: 2009-05-20 21:40:57
    Temat: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Odnośnie naszej wspólnej grupowej dyskusji odnośnie Wałęsy ...

    http://tiny.pl/z3pf

    [...] "Leszek" się nie przyzna, musi brnąć w to bagno do samego (swojego)
    końca -
    jest zakładnikiem - tych którzy oszukali ....
    A gdyby się nawet przyznał, to za "Leszkiem" już nikt nie pójdzie - opuszczą
    go nawet siły zła, które teraz idą z nim ramię w ramię ....

    Póki co, ma jeszcze szansę się na tym świecie zrehabilitować, ale wszystko
    wskazuje na to że z niej jednak nie skorzysta (górę bierze typowo
    polsko-sarmacki charakter - "ja wam pokaże, człowiek ze wsi, a popatrzcie
    czego dokonałem....").

    Szkoda, bo wyjawienie prawdy byłoby bardzo szlachetnym gestem na koniec
    życia tej jakże kontrowersyjnej postaci, który (w mojej opini) mogłby pomóc
    w pojednaniu naszego skłóconego narodu .....

    P.S. Wydaje mi się że byłoby miło gdybyśmy nie musieli się tutaj na
    pl.biznes.wgpw z XXL-em, Viper-em wykłócać o życiorys Wałęsy .... [...]".

    Jak już Żakowski (ten sam który tydzień temu wychwalał Wałęsę pod niebiosa)
    wyzywa go dzisiaj od agentów Putina, to moze dobre idzie ?.
    Może Wałęsa uczciwie wyspowiada przed narodem ?.

    P.S. Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu
    bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwać ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-20 22:07:53
    Temat: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    Endriu, powiedz mi jedno... jakim prawem ktoś taki jak ty, kto za komuny nie
    przeniósł nawet jednej ulotki ocenia Wałęsę... żebyś ty jeszcze miał jakieś
    trzeźwe spojrzenie na rzeczywistośc, ale ty masz z mózgu papkę i potrafisz
    jednie bezkrytycznie powtarzac brednie jakiś sfrustrowanych fiutów... powtórzę
    ci raz jeszcze... JPII traktował Wałęsę jak syna... spotykał się z nim
    niezliczoną ilośc razy... a nikt nie miał lepszego obrazu sytuacji niż On...
    więc nie wycieraj sobie Lechem swojej buzi, bo to troszkę nie twoja liga... ja
    wcale nie jestem fanem Wałęsy, nie raz mnie wkurzał... ale za to co zrobił
    szacunek mu się należy...

  • 3. Data: 2009-05-20 22:10:35
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jak już Żakowski (ten sam który tydzień temu wychwalał Wałęsę pod
    > niebiosa)
    > wyzywa go dzisiaj od agentów Putina,

    Nie podałem linku:

    Kara boża, panie premierze.
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/05/20/kara-boza-p
    anie-premierze/

    "[...] Z dnia na dzień symbol narodowy okazał się prostytutką (Piotr
    Stasiński, zastępca Michnika), agentem Putina (Jacek Żakowski, autorytet
    środowiskowy), pazernym chłopkiem (Władysław Frasyniuk, były bohater) i może
    czymś jeszcze gorszym - nie mam pewności, bo nie obserwuję zbyt uważnie, jak
    wiją się teraz hipokryci z warszawki i krakówka. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-05-20 22:21:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > więc nie wycieraj sobie Lechem swojej buzi, bo to troszkę nie twoja
    > liga...

    Widzę że Viperze nie należysz do "błyskotliwych" i nie skumałeś w czym tkwi
    problem.
    No nic drogi Viperze, damy ci jeszcze trochę czasu..... może zakumasz....

    > Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu
    > bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwać ?.

    P.S. Sławek .... przyszły juz jakieś wytyczne ze sztabu partyjnego odnośnie
    w/w kwestii, czy też jesteś jeszcze "zagubiony" jak Viper ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-05-20 22:35:16
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Widzę że Viperze nie należysz do "błyskotliwych" i nie skumałeś w czym tkwi
    > problem.
    > No nic drogi Viperze, damy ci jeszcze trochę czasu..... może zakumasz....

    Endriu, zlituj się nad sobą... nie dośc że jesteś kolesiem o lotności kowadła,
    to jeszcze obciążasz sobie głowę wypocinami gostków którzy za chwilę zaplują
    się na amen, żółc już im powoli zaczyna uszami wypływac... a najgorsze dopiero
    przed nimi... chłopaki jeszcze trochę się tak poplują to bankowo wrzodów
    dostaną... bidule już nie mają gdzie publikowac, nawet nasz dziennik ich
    zaczyna olewac...a tak w ogóle, to powiedz tak z ręką na sercu... czy wsparłeś
    już jakimś datkiem swojego idola? chciałbym ci przypomniec, że nawet fatso
    który z panem M. ma raczej nie po drodze rzucił mu jakiś grosz... swoją drogą
    to jest niezły kabaret by publicysta uprawiał taką żebraninę... jak się tak nim
    zaczytujesz, to nie zapominaj o datku...

  • 6. Data: 2009-05-21 05:54:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mysle, ze Walesa nie bylby juz traktowany przez JPII jak syn. Tez glosowalem
    w pierwszysch wyborach prezydenckich na Walese. Czasy sie zmieniaja,
    pojawiaja sie nowe, dotad nieznane fakty. Zmiana zdania pod wplywem
    pojawiajacych sie info jest naturalna rzecza. Bolek to taki cwaniaczek,
    ktory tak samo sprzedawal sie w tamtych czasach jak i teraz Gantleyowi.
    Teraz zaprzecza, ze sie sprzedaje za 100k eurosow per wyklad, tak samo jak
    nadal zaprzecza, ze za komuny sie sprzedawal. Zero wiarygodnosci jak dla
    mnie. Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.

    D.

  • 7. Data: 2009-05-21 06:30:59
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    Wiesz ,Dieter,takie ocenianie ,że ktoś ww tamtych latach był agentem,na
    podstawie dokumentów Sb,jest pozbawione sensu..Ty zapewne jesteś obrotowym w
    swoich poglądach..moja zona ,w tamtych czasach oprowadzała różne turystyczne
    wycieczki..codziennie przychodził oficer SB i wypytywał ..a co jedli ,gdzie
    spali..itd..i teraz moja żona dla Cibie jest agentką ,a Ty który kocha
    cisze ,jak latało się po Hucie to pewnie barykadowałeś sie pod
    kanapą..najpierw naród zostawił Wałesę samego ,a teraz bo wygodnie ,to się
    od niego odwraca..

  • 8. Data: 2009-05-21 06:58:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > mnie. Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.

    W czasach gdy Wałęsą już interesowało się SB Twoim prześladowcą był nocnik
    od którego miałeś odbite kółko na dupie...

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-05-21 07:14:49
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > W czasach gdy Wałęsą już interesowało się SB Twoim prześladowcą był
    nocnik
    > od którego miałeś odbite kółko na dupie...

    Idąc tropem twojego rozumowania masz prawo krytykować tylko młodszych od
    siebie. I tak powinno być :-). Patriarchat wymyślono już dość dawno, był to
    chyba ostatni okres wspólnoty pierwotnej.
    Nie odpowiadaj na ten post krytycznie.

    kc

  • 10. Data: 2009-05-21 07:18:51
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

> [...]

    nocnik
    > od którego miałeś odbite kółko na dupie...

    nie wysilaj sie ,nie zamierzam metryki Ci pokazywać, następny "bohater" się
    ujawnił..,Guzikiewiczów w Polsce widzę dostatek