  • 1. Data: 2003-01-27 22:52:27
    Temat: overdraft
    Od: "Yoda" <mb20@usunto!gazeta.pl>

    Mam overdraft w M-Banku, a chce miec w Multibanku. Ten zgodzil sie jak
    wypowiem umowe overdraftu z M-Bankiem
    Chcac uzyskac overdraft w Multibanku musze przedstawic pismo z M-Banku, ze
    overdraft w nim zamknalem.
    Trzy razy dzwonilem do M-lini i nikt nie potrafil mi powiedziec, czy przy
    zamknieciu u nich tej nieszczesnej linii kredytowej wystawia mi jakis kwit,
    ze mi ja zamkneli. (Multi-chce winosek potwiedzony przez bank, a skoro nie
    ma oddzialow jestem zdany na nielaske niedysponentek m-linii)
    Czy ktos mial juz takowyz problem?
    Pozdrawiam,
    Marek