  • 1. Data: 2003-01-27 20:55:04
    Temat: LGnet konto
    Od: "andrzej" <y...@w...pl>

    Ma ktoś z z forum konto w LG LGnet konto jakie tam są tam wymagane
    minimalne wpływy, wydają token do konta.... jesli ma ktoś ma to konto i
    chciał by sie podzielic wiadomość na temat konta był bym wdzieczny poniewaz
    chciałbym załozyc je a nie chce się naciąc na jakies ukryte opłaty.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-27 21:21:09
    Temat: Re: LGnet konto
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "andrzej" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ma ktoś z z forum konto w LG LGnet konto jakie tam są tam wymagane
    > minimalne wpływy,

    Zadne.

    > wydają token do konta

    nie.

    >.... jesli ma ktoś ma to konto i
    > chciał by sie podzielic wiadomość na temat konta był bym wdzieczny
    poniewaz
    > chciałbym załozyc je a nie chce się naciąc na jakies ukryte opłaty.

    Mam tam konto prawie rok i nie zaplacilem ani grosza. Tylko pamietaj o tym,
    ze w Euronecie sa tylko 2 wyplaty w mies. bez prowizji, za nastepne placisz.
    A wlasnych bankomatow maja bardzo malo.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2003-01-27 21:55:45
    Od: "andrzej" <y...@w...pl>

    czy mozna wpłacac gotówke do kasy bez prowizji?

  • 4. Data: 2003-01-27 22:02:51
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    andrzej wrote:
    > czy mozna wpłacac gotówke do kasy bez prowizji?

    Tak.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-27 22:04:03
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

  • 6. Data: 2003-01-27 22:04:48
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "andrzej" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy mozna wpłacac gotówke do kasy bez prowizji?

    Tak - w oddziale, ale tych tez za duzo nie ma.
    http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/bank
    omaty.html

    BTW We Wroclawiu jest jeden.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 7. Data: 2003-01-28 07:26:18
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    tym,
    > ze w Euronecie sa tylko 2 wyplaty w mies. bez prowizji, za nastepne

    <Miś>Nie bój nie bój. Zabiorą ci...</Miś>
    Wkrótce LGPetro zmieni szyld na Nordea i w ramach ujednolicania oferty
    wprowadzą opłaty, że się nie pozbieramy :(
    RJCz

  • 8. Data: 2003-01-28 13:02:42
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Konto bez opłat! Ale jeśli szukasz jakiegoś fajnego zabezpieczenia w postaci
    tokena, to się zawiedziesz. Nie ma tam nawet list z hasłami jednorazowymi.
    Masz tylko hasło do logowania i hasło do przelewów (obydwa wielokrotnego
    użytku). Oczywiście możesz za każdym razem zmieniać.

    Ile kosztuje odnowiona karta Maestro do netkonta? I ile zapłacę kiedy będę
    chciał zamknąć netkonto z Maestro? Czy wtedy Maestro traktują jako karta
    zastrzeżona i tu stosowana opłata?

  • 9. Data: 2003-01-28 13:16:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Jan 2003 13:02:42 +0000 (UTC), "Piotr Miecznikowski"

    >Ile kosztuje odnowiona karta Maestro do netkonta?

    Nic. Przysyłają tydzień - dwa przed wygaśnięciem starej. PIN ten sam.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

  • 10. Data: 2003-01-28 15:00:38
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(a):

    > Dnia Tue, 28 Jan 2003 13:02:42 +0000 (UTC), "Piotr Miecznikowski"

    > Nic. Przysyłają tydzień - dwa przed wygaśnięciem starej. PIN ten sam.

    A jeśli chciałbym zamknąć netkonto? Ile zapłacę za zastrzeżenie karty? Czy
    wtedy jest to traktowane jako rezygnacja z usług, a nie zastrzeżenie?