  • 1. Data: 2002-11-18 20:14:41
    Temat: tak powinno być w każdym banku:)
    Od: c...@i...pl

    Dostałem właśnie list od Piotra Stępniaka, w którym dziękuje mi za
    zaufanie którym obdarzyłem bank w którym on pracuje - tyle tylko że z
    Lukasa ostatnie 4 grosze wypłaciłem już chyba z rok temu, kiedy
    zamykałem tam swój rachunek. Nie bardzo wiem, jak mam podziękować mu
    za pamięć o mnie - nigdzie nie znalazłem mejla do niego! No ale może
    ktoś z jego otoczenia, kto czyta tą grupę przekaże mu moje
    podziękowania, z taką ukrytą nadzieją, że nie zapomni o mnie podczas
    świąt Bożego Narodzenia i dostanę jakąś kartkę świąteczną :)))

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2002-11-18 20:49:59
    Temat: Re: tak powinno być w każdym banku:)
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Nie przejmuj się. Moja Mama jak wzięła jeden produkt na raty w Lukasie 5 lat temu (i
    spłaciła terminowo), to do dzisiaj dostaje od nich listy z pozdrowieniami i
    zachętami do zakupów na raty ;-))))) Co prawda Lukas SA to nie to samo co Lukas
    Bank, ale przygotuj się na więcej ;-)))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn