  • 1. Data: 2010-04-30 15:51:48
    Temat: openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zalogowałem się pierwszy raz.
    1. "Fajnie", że hasło podaje się na następnej stronie po wpisaniu loginu --
    dzięki temu nie mogę zapamiętać danych w FF :>
    2. Próbuję przedłużyć lokatę -- "Spróbuj później". Przez lokaty.open.pl udało
    się (i hope).
    3. Próbuję drugi raz zalogować się, ale tym razem pokazuje się klawiaturka.
    Fajnie, moje hasło, ma 10 znaków, ale system nakazuje wypełnić pole nr 12. :)
    Oczywiście nici z zalogowania się.

    Raczej dziękuję...

  • 2. Data: 2010-04-30 18:27:52
    Temat: Re: openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Ja mam problem z KK - no chyba ze do tego konta sa inne karty, ale nie
    wlicza sie do nich KeepItSimple. Mojej nie widac w openonline.pl
    pisalem maila z pytaniem 2 razy to zostalem olany...

  • 3. Data: 2010-04-30 19:24:36
    Od: Peet <w...@a...com>

    Ja tam jestem zadowolony, odsetki z lokat już rano pokazują w
    odpowiednich kwotach, o co trudno ostatnimi czasy było na lokaty.open,
    jak wieczorem dobrze pokazywało to był sukces. Kartę mi dobrze pokazuje.

  • 4. Data: 2010-04-30 19:59:36
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    <r...@k...pl> news:p0vlt51t3bcldvn2pk7jma51fqq3343jkg@4ax.com

    > Raczej dziękuję...

    po 7 maja również podziękujesz? :)

  • 5. Data: 2010-04-30 20:13:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdek" <v...@v...pl> writes:

    > <r...@k...pl> news:p0vlt51t3bcldvn2pk7jma51fqq3343jkg@4ax.com

    > po 7 maja również podziękujesz? :)
    A co ma być 7 maja?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-04-30 20:19:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co ma być 7 maja?

    Po 7 maja? 8 maja :)

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-04-30 20:28:33
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Kamil Jońca" news:87tyqsy9z5.fsf@alfa.kjonca

    > A co ma być 7 maja?

    lokaty.open.pl przestają działać, jedyny podgląd itp. będzie przez
    openonline.pl

  • 8. Data: 2010-05-01 13:33:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-30 22:28, Valdek wrote:
    > "Kamil Jońca" news:87tyqsy9z5.fsf@alfa.kjonca

    > lokaty.open.pl przestają działać, jedyny podgląd itp. będzie przez
    > openonline.pl

    A gdzie to podano do wiadomości ?
    Przecież ten nowy system logowania jest tragiczny !
    Keepass z nim nijak nie chce działać...

    witrak()

  • 9. Data: 2010-05-01 15:54:37
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "witrak()" news:4bdc2dc5$0$2583$65785112@news.neostrada.pl

    > A gdzie to podano do wiadomości ?

    W e-mailu od openfinance. Moja luba i ja dostaliśmy je wczoraj.
    Jego treść:

    "
    Witaj Waldemar,

    Informujemy, że w dniu 21 kwietnia 2010 r. ruszył nowy serwis bankowości
    internetowej Open Finance dostępny pod adresem www.openonline.pl.

    Jednocześnie zawiadamiamy, iż od dnia 7 maja 2010 r. portfel Twoich
    produktów finansowych będziesz mógł obsługiwać jedynie za pośrednictwem
    nowego serwisu. Strona lokaty.open.pl zostanie zastąpiona serwisem
    www.openonline.pl.

    Już dziś możesz zalogować się w nowym serwisie przy użyciu loginu i hasła, z
    których korzystałeś do tej pory. W nowym serwisie znajdziesz wiele
    funkcjonalności, które pomogą Ci zarządzać finansami online bez potrzeby
    kontaktu z naszą infolinią.

    Pozdrawiamy,
    Zespół openonline.pl

    "

    > Przecież ten nowy system logowania jest tragiczny !

    Idzie się przyzwyczaić.
    Ja osobiście mam u nich tylko lokaty, więc może i tym samym jest mi łatwiej
    przestawić się ze starego serwisu tj. lokaty.open.pl

    > Keepass z nim nijak nie chce działać...

    tzn?

  • 10. Data: 2010-05-01 19:28:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-01 17:54, Valdek wrote:
> [...]
    > Ja osobiście mam u nich tylko lokaty, więc może i tym samym jest mi łatwiej
    > przestawić się ze starego serwisu tj. lokaty.open.pl

    Przygotowałem zmienioną do dwustronicowego sposobu logowania
    sekwencję w keepasie, ale jej wywołanie powoduje, że dane wpisują
    się nie tam, gdzie trzeba, a po paru próbach sesja przełącza się na
    hasło maskowane a wtedy d.blada, bo nic już nie pójdzie z automatu...

    Pozdr.

    witrak()
    PS. czy Valdek = Valdi ?