  • 1. Data: 2012-11-06 08:24:54
    Temat: odsetki za... no wlasnie, za co?
    Od: k...@g...com

    Getin pobrał opłatę za prowadzenie konta, którą to opłatę zawkestionowałam, uwazając,
    że nie została pobrana słusznie.
    Obecnie oczekuję na wyjaśnienie i opis stanowiska banku.
    Powyższa opłata spowodowała saldo ujemne na koncie.
    Bank pobrał odsetki za ujemne saldo.

    Czy jest to prawidłowe? Salda ujemnego nie spowodowałam ja, tylko bank. Czy mogą
    zostać naliczone takie odsetki gdy to nie ja zawiniłam i nie powodowałam swym
    działaniem (np. płatnościami, uzyciem karty) ujemnego salda?

    Druga sprawa - składalam reklamację kwestionując pobrana opłatę za prowadzenie konta.
    Mija już prawie miesiąc, bank nie odpisał na reklamację. Czy bank może naliczyć
    odsetki pomimo braku stanowiska w sprawie kwestionowanej opłaty?

    M.

  • 2. Data: 2012-11-06 15:10:15
    Temat: Re: odsetki za... no wlasnie, za co?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:
> [...]
    naliczyć odsetki pomimo braku stanowiska w sprawie kwestionowanej opłaty?

    bank uwaza, ze oplate pobral slusznie wiec i odsetki naliczyl slusznie

    jak sie rozmysla to skoryguja jedno i drugie.