  • 31. Data: 2012-06-16 15:35:30
    Temat: Re: odmowa przyjęcia płatności gotówką
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 16 Jun 2012 15:26:08 +0200, Marcin Mokrzycki wrote:

    > Czyli jakiekolwiek zastrzeżenia czy informacja w przypadku Stref kibica
    > jest kompletnie zbędna i mogliby i tak odmówić przyjęcia gotówki?

    Tego nie wiem -- jak widać tak się dzieje -- natomiast chodzi mi o jedno:
    pieniądz to nie tylko to, co możesz sobie wsadzić do kieszeni (albo i
    zgubić).

    Popatrz zresztą na szereg innych instytucji (i nie tylko), gdzie też
    gotówką nie zapłacisz. Przelew i szlus.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org