  • 1. Data: 2002-03-01 11:24:39
    Temat: gdzie te procenty (Inteligo)
    Od: "AmarOK" <s...@p...wp.pl>

    otwieram dzisiejsza wyborcza a tam ogloszenie na cala strone i wielkimi
    literami 10%*
    a opis do gwiazdki * oprocentowanie efektywne na ROR srodkow powyzej 50 tys.
    zlotych na dzien 08.03.2002

    i tu moje pytanie czy na dzien kobiet przewiduja podwyzszenie oprocentowania
    na ROR, czy ich ogloszenie mija sie poprostu z prawda

  • 2. Data: 2002-03-01 11:29:32
    Temat: Re: gdzie te procenty (Inteligo)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > i tu moje pytanie czy na dzien kobiet przewiduja podwyzszenie
    oprocentowania
    > na ROR, czy ich ogloszenie mija sie poprostu z prawda

    zaczeli chyba juz tylko efektywne podawac :)

  • 3. Data: 2002-03-01 11:31:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > zaczeli chyba juz tylko efektywne podawac :)

    I dali wieeeeelkkkkka reklame w gazecie wyborczej :)

  • 4. Data: 2002-03-01 11:41:28
    Od: "AmarOK" <s...@w...pl>

    > zaczeli chyba juz tylko efektywne podawac :)

    raczej nie efektywne podawac tylko efektownie podawac
    (bo na ich stronie jak wol stoi 9% efektywnego)

  • 5. Data: 2002-03-01 11:45:08
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AmarOK" <s...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > literami 10%*
    > a opis do gwiazdki * oprocentowanie efektywne na ROR srodkow powyzej 50

    Jaki bank takie reklamy. :-((

    BAH

  • 6. Data: 2002-03-01 12:09:56
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>

> [...]
    oprocentowania
    > na ROR, czy ich ogloszenie mija sie poprostu z prawda

    Zadzwoniłem i okazuje się, że od 8 marca do 10% podwyższają oprocentowanie
    środków dotyczące progu powyżej 50 000. I tylko tego. Oprocentowanie w
    innych progach (dla mniejszych sum) się nie zmienia.
    To chyba jedyna sytuacja w ostatnim czasie, żeby bank podwyższył
    oprocentowanie.

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-03-01 12:51:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > innych progach (dla mniejszych sum) się nie zmienia.
    > To chyba jedyna sytuacja w ostatnim czasie, żeby bank podwyższył

    Mogli sobie pozowolic - ciekawe gdzie glupiego znajada, zeby tyle kasy do
    jednego banku wsadzil :)

  • 8. Data: 2002-03-01 13:12:40
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Mogli sobie pozowolic - ciekawe gdzie glupiego znajada, zeby tyle kasy do
    > jednego banku wsadzil :)

    Podobno jeden gosciu w Millennium ma ok 2.000.000 z tego co podsluchalem
    kiedys rozmowe pracownikow na temat przenoszenia detalow z BIG do Me.

  • 9. Data: 2002-03-01 13:22:21
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Ale ma obsluge indywidualna, a tu co? tylko wysokie procenty ;)

    Za 2 m. to mu przydziela indywidualna konsultantke =PPP

  • 10. Data: 2002-03-01 13:24:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>