    From: zenek <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nr. konta
    Date: Mon, 29 Dec 2003 17:08:07 +0100

    > Czy tylko ten sam kod SWIFT + imie,nazwisko w praktyce starczy, bo nie
    > chciał bym podawać publicznie mojego całego adresu? Chyba że instnieją banki
    > gdzie jest wymagane podanie całego adresu?

    swift, NUMER RACHUNKU, imię i nazwisko
    samo imię i nazwisko to za mało, (no chyba że masz bardzo rzadkie
    nawisko typu Jan Sraczka i jesteś pewein że w całej polsce
    nie żyje czasem taki sam egzemplarz ;)

    i jeśli twój bank nie ma swojego swiftu, spytaj ich jaki podać bank
    pośredniczący.

    i upewnij się że twój bank wogóle przyjmie tę kasę na twój rachunek
    ia jeśli już to po jakim kursie ci te dulary przeliczy