  • 1. Data: 2006-03-07 10:56:17
    Temat: Kredyt dla fimry + mozliwosc karencji
    Od: "bd" <b...@b...pl>

    Witam,
    Jestem wspolwlasicielem firmy zajmujacej sie handlem maszynami
    rolniczymi i szukam taniego kredytu w sykosci ok 25 tys PLN,
    warunkiem jest możliwość karencji w spłacie, minimum rok.

    Na jaki kredyt, lub moze jakies wsparcie z unii moge liczyc?

    Zaznaczam ze firma dziala 4 miesiace i jestem studentem,

  • 2. Data: 2006-03-07 11:34:57
    Temat: Re: Kredyt dla fimry + mozliwosc karencji
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    >
    > Na jaki kredyt, lub moze jakies wsparcie z unii moge liczyc?
    >
    > Zaznaczam ze firma dziala 4 miesiace i jestem studentem,

    Ciezko bedzie. Za krótko dzialasz, to przede wszystkim.
    Wsparcie unijne tez nie za bałdzo.
    Co mi na szybko przychodzi do głowy, to kredyt z poręczeniem z funduszu
    poreczeniowego.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-07 11:46:20
    Od: "bd" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wsparcie unijne tez nie za bałdzo.
    > Co mi na szybko przychodzi do głowy, to kredyt z poręczeniem z funduszu

    a moglbys troszke jasniej bo nie rozumiem,
    jaki bank oferuje takie poreczenia?

  • 4. Data: 2006-03-07 12:25:38
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > a moglbys troszke jasniej bo nie rozumiem,
    > jaki bank oferuje takie poreczenia?

    To nie bank oferuje poręczenia a fundusz poreczeniowy.
    Mając poreczenie bank jest bardziej sklonny udzielic kredytu.

    W lubelskim to bedzie:

    Biłgorajska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
    ul. Kościuszki 65
    23-400 Biłgoraj
    tel. 0-84 686-24-92
    fax. 0-84 686-53-93
    e-mail: b...@t...org.pl

    Lubelski Fundusz Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
    Rynek 7
    20-111 Lublin
    tel. 0-81 743-73-24
    fax. 0-81 743-73-26