    From: "Maxima" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nieprawdziwe informacje przekazane przez mBank do BIKu
    Date: Tue, 12 Dec 2006 09:10:22 +0100

    Witam,
    Mam w mBanku trzy pożyczki ratalne i obecnie chciałabym je skonsolidować
    biorąc jedną większą pożyczkę w innym banku. Problemem okazało się to iż
    mBank przekazał do BIKu informację iż moje pożyczki ratalne to kredyty
    odnawialne (co absolutnie nie jest prawdą, składałam wnioski). Wielokrotnie
    dzwoniłam w tej sprawie na mLinię i do tej pory żadna osoba nie umiała mi
    wyjasnić dlaczego takie informacje zostały przekazane. Najpierw twierdzili
    że BIK nie ma opcji kredytów ratalnych (co jest bzdurą), potem że mBank nie
    ma możliwości przekazania takiej informacji (co też jest bzdurą). Potem
    argumenty się skończyły. Moje pytanie jest takie: co w tej kwestii mogę
    jeszcze zrobić? Złożyłam już reklamację, ale na odpowiedź mam czekać 30 dni
    a bank, w którym ubiegam się o kredyt powiedział mi jasno że te wpisy
    stanowią znaczny problem odnośnie ich pozytywnej decyzji. Czy ktoś z Państwa
    ma podobne doświadczenia ewentualnie mógłby coś doradzić?

    Pozdrawiam,
    Maxima