  • Data: 2019-06-05 19:07:49
    Temat: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    matka spłaca kredyt przed terminem, wysyła do banku list polecony w krórym wskazuje
    rachumek bankowy na który bank ma zwrócić pieniądze po rozliczeniu kredytu

    bank olewa ten list i wysyła sma-a że klienka ma zadzwonić

    mam pytanie: czy banki muszą przestrzegać prawa bankowego czy nie muszą?
    skoro umowę zawarto pisemnie to pisemnie sie ją wypowiada i bank powinien
    uznać taką formę rozwiązania umowy.

    a może jestem w błędzie? Może coś się zmieniło?
    może wystarczy że prezes zarządu aliora złoży w imieniu banku
    oświadczenie, np.: "oświadczam że ch... kładę na polskie ustawy..."
    i może wtedy już nie musi przestrzegać polskiego prawa?