eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniekompatybilny komponent BPH, czyli kolejny rok wypinania się na klientów › niekompatybilny komponent BPH, czyli kolejny rok wypinania się na klientów
  • Data: 2013-04-03 19:23:31
    Temat: niekompatybilny komponent BPH, czyli kolejny rok wypinania się na klientów
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolejny upgrade przeglądarki i kolejny raz komponent BPH przestaje działać.
    Na stronie banku żadna z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji nie jest
    kompatybilna z komponentem!!!

    Ręce mi już opadają.

    Sam miałem konto w BPH, skasowałem 200zl w promocji i zamknąłem informując o
    problemach z komponentem.
    Niestety na dłużej związani z nim są moi rodzice, którym regularnie co kilka miesięcy
    muszę rozwiązywać ten problem.

    Czy ma ktoś na to sposób na tyle prosty, żeby 50 latkowie mogli sobie samodzielnie
    poradzić z tym g**nianym komponentem?

    Znalazłem właśnie wpis Samcika sprzed 3 lat:
    http://samcik.blox.pl/2010/05/Komponent-niekompatybi
    lny-czyli-dlaczego-bank-BPH.html
    a bank do tej pory nie potrafi sobie z tym poradzić. Wstyd!