    From: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: neste, inteligo i blokady
    Date: Sat, 03 Jul 2004 10:26:02 +0200
    Sender: w...@o...pl@host-d9ada387.elsat.net.pl

    Witajcie,

    Jakiś czas temu zobowiązałem się do sprzwdzenia jak wygląda sytuacja z
    blokadami po tankowaniu i w trakcie tankowania na stacjach
    samoobsługowych Neste korzystając z kart inteligo.

    No i jest tak:

    sytuacja 1.
    podanie PIN -> podanie maksymalnej kwoty -> autoryzacja -> założenie
    blokady na tę kwotę -> tankowanie -> ponowne włożenie karty po
    zakończeniu tankowania -> w ciągu kilku minut blokada zmniejsza się do
    ceny faktycznie zatankowanego paliwa

    sytuacja 2.
    podanie PIN -> podane maksymalnej kwoty -> autoryzacja -> założenie
    blokady na tę kwotę -> wybranie dystrybutora -> nieskorzystanie z
    tankowania -> po kilku minutach dociera SMS z opisem USUNIĘCIE BLOKADY,
    kwotą i danymi stacji [mimo tego, że serwisu SMS nie posiadam]

    Zastanawia mnie teraz coś takiego. Czy to, że blokada jest w części
    anulowana to jest reguła i dotyczy kart wszystkich banków, czy też może
    tylko niektórych. Inaczej: jakie macie blokady po tankowaniu na Neste -
    maksymalnej wprowadzonej kwoty, czy kwoty za paliwo, które faktycznie
    się zatankowało ?

    Następnym razem dokonam jeszcze testu z poz. 1, ale bez ponownego
    wkładania karty, aby otrzymać potwierdzenie.

    Pozdrawiam,
    WN