  • 1. Data: 2002-02-27 15:01:56
    Temat: Oplaty w Inteligo!
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Czesto uzywam swojego (indywidualnego) konta w Inteligo i nikt mnie do tej
    pory nie pioformowal, ze obowiazuja mnie oplaty za posiadanie konta!
    Czy mozecie mnie oswiecic od kiedy tak jest?

    Szczerze mowiac zakladalem to konto z mysla, ze bede mial sobie ot takie
    konto za darmo na wszelki wypadek (juz mialem zrezygnowac z konta w BSK,a tu
    niespodzianka! 5 PLN miesiecznie!
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna zrobic
    to przez telefon?

    Pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2002-02-27 15:11:46
    Temat: Re: Oplaty w Inteligo!
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Albert Litwiniuk wrote:

    > Czesto uzywam swojego (indywidualnego) konta w Inteligo i nikt mnie do tej
    > pory nie pioformowal, ze obowiazuja mnie oplaty za posiadanie konta!

    widac "czesto" to u Ciebie raz na miesiac...
    nawet jesli nie odebrales maila lub listu to newsy sa na stronie
    glownej inteligo i widac je tez po zalogowaniu na konto

    > Czy mozecie mnie oswiecic od kiedy tak jest?

    nie ma (na razie), jest promocja - na czas nieokreslony zawiesili
    wprowadzenie oplat

    zanim napiszesz to poczytaj, ten temat byl juz poruszony 1001 razy na
    grupie...

  • 3. Data: 2002-02-27 15:12:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > konto za darmo na wszelki wypadek (juz mialem zrezygnowac z konta w BSK,a

    Po pierwsze smakuje to jak 100 razy odgrzewany kotlet.
    Po drugie - jesli problemem jest dla ciebie trzymanie 100 zlotych na koncie
    miesiecznie - to istotnie zrezygnuj z niego
    Po trzecie oplaty sa narazie wstrzymane - do odwolania.

  • 4. Data: 2002-02-27 15:14:24
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna
    zrobic
    > to przez telefon?

    Tak. Wyślą Ci wniosek do wypełnienia i odesłania. Poczytaj teksty na liście
    niżej -wszystko w detalach powyjaśniane.
    Pozdrowionka Wall.

  • 5. Data: 2002-02-27 15:17:32
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze smakuje to jak 100 razy odgrzewany kotlet.
    -hmm. Ja bym chyba taki kotlet wyrzucił... :) Po stu razach to on by był
    jedynie zjełczały.:)
    Pozdrowienia Wall.

  • 6. Data: 2002-02-27 15:25:28
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> wrote in message
    > Czesto uzywam swojego (indywidualnego) konta w Inteligo i nikt mnie do tej
    > pory nie pioformowal, ze obowiazuja mnie oplaty za posiadanie konta!
    > Czy mozecie mnie oswiecic od kiedy tak jest?

    nie dostałeś nic na adres korespondencyjny ?

> [...]
    > konto za darmo na wszelki wypadek (juz mialem zrezygnowac z konta w BSK,a

    http://inteligo.com.pl/nowosci/news.php

    Obecnie trwa promocja:
    http://inteligo.com.pl/nowosci/news-one.php?id=58

    W celu zachęcenia Klientów do szybkiego aktywowania kont Inteligo i jeszcze
    częstszego używania kart Inteligo Visa Electron Zarząd Banku w dniu
    14.02.2002 podjał decyzję o przesunięciu terminu pobierania opłat za
    prowadzenie konta oraz za korzystanie z kart. Promocja potrwa do odwołania.
    Wszyscy klienci zostaną o jej zakończeniu poinformowani z odpowiednim
    wyprzedzeniem na stronach WWW konta Inteligo

    > Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna
    zrobic
    > to przez telefon?

    Zdążysz. zrezygnować :-)
    Kartę - przez telefon
    Konto - tylko pisemnie (polecony)

    Możesz też
    czekać na koniec promocji

    i wtedy ew zrezygnować z karty i wpłacić 100 zł
    ( wtedy saldo chroni przed opłatą).

    W związku z zamieszaniem BGB (chęć sprzedaży "Inteligo") możesz czekać aż
    kto inny kupi bank
    i zobaczyć co zaproponuje.
    Chyba, że liczysz na kolejne promocje "nowego" właściciela.

    BAH

    BAH

  • 7. Data: 2002-02-27 17:25:39
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

> [...]
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    > Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna

    Albercik... Wychodzimy? ;))

    100 PLN saldo to duzo?

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 8. Data: 2002-02-27 17:48:24
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    tu
    > niespodzianka! 5 PLN miesiecznie!
    > Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna

    Nie musisz zadzwonic i poprosic o fromularz. Pozniej miesiac maja na
    zamkniecie konta. Nie zapomnij zabrac swoich paru groszy (doslownie)
    poniewaz nie bedziesz mogl nimi obracac...

  • 9. Data: 2002-02-27 20:28:54
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Czesto uzywam swojego (indywidualnego) konta w Inteligo i nikt mnie do tej
    > pory nie pioformowal, ze obowiazuja mnie oplaty za posiadanie konta!
    > Czy mozecie mnie oswiecic od kiedy tak jest?

    Po pierwsze - pospisujac umowe nalezy zapoznac sie z jej warunkami. W tychze
    warunkach jest okreslone, jak i kiedy bank moze zmienic TOiP. Pewnie nie
    czytales?

    Posiadajc konto bankowe, nalezy z niego korzystac w sposob odpowiedzialny -
    sustytut: nalezy zapoznac sie z regulaminiem. SZCZEGOLNIE, jesli chodzi o
    bank...

    TOiP obowiazuje od 15 lutego, jednak Zarzad wprowadzil promocje - na razie
    zadne oplaty miesieczne za karty i za prowadzenie rachunku nie beda pobierane.

    > Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna zrobic
    > to przez telefon?

    Boże, widzisz i nie grzmisz... A nie prościej zadzwonić? Inteligo ma numer
    bezpłatny, całkiem za darmo, obsługa jest miła i kompetentna [naprawdę!].
    Ty naprawdę chyba nawet nie zerknąłeś do warunków i umowy? W takim wypadku nie
    możesz mieć do nikogo pretensji...

    Bank zgodnie z zasadami poinformował Cię o zmianie regulaminu. O nowej TOiP
    przy okazji też [choć nie musiał :)]...

    Żeby zakończyć temat - rezygnację wysyła się listem, najlepiej poleconym, ale
    zwykły też wystarczy. Formularz możesz otrzymać dzwoniąc na 0800121121.

    Pzdr,

    Wojtek Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 10. Data: 2002-02-27 20:41:06
    Temat: Re: Oplaty w Inteligo! - czyli zdechły kotlet :-)
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

> [...]
    koncie
    > miesiecznie - to istotnie zrezygnuj z niego
    > Po trzecie oplaty sa narazie wstrzymane - do odwolania.

    ja tam juz sam nie jestem pewny co jest w promocji a co nie
    - sms- o braku srodkow na koncie nie doszedl - (2 razy) - wiec jakby w
    promocji jak najbardziej - gowno za darmoche !
    - oplaty za przelew sa teraz po 1.50 - wiec tez jakby w promocji - jasne ze
    bez podwyzki zadnej - ale gdziezby tam - przeciez odsuniete !! (glupia
    nieinteligetna tak wlasnie zareagowala)
    - oplata za karte wg nieinteligentki tez obowiazuje - a tu pisza, ze nie (na
    szczescie nie mam u nich zadnej)
    Mnie wali taka promocja - gdzie nikt nic nie wie, cos podrozalo - cos nie -
    i nikt do konca nie wie co

    Jedynie co mnie rajcuje - to mozliwosc otrzymania darnmowych 40 minut w
    plusie - ale jakos dziwnie nie wierze - by bylo to realne, zglosilem -
    zobaczymy - boję się niewiedzy absolutnej - by uzyskać konkretne dane -
    musiałem wykonać 7 telefonów - gdyż tak byłem odsyłany - od plusa do
    inteligo - wszedzie nikt nic nie wie - a to oznacza dla mnie tylko jedno -
    ktoś gdzieś zrobi ze mnie wała !

    W jednym przyznam Ci rację - inteligo smakuje jak 100 razy odgrzewany
    zdechły kotlet !
    :-)