eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankina co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :) › na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)
  • Data: 2015-03-28 00:41:08
    Temat: na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    reklama mówi "po co komu zwykły bank" skoro masz orange

    z tego co zdążyłem się zorientować, orange to taki
    nieco niedorobiony bliźniak nowego interface mBanku

    taki mBank bez emaksów i emaks-plusów który oferuje
    konto firmowe tylko dla 1-osobowej DG ale NIE dla spółek

    który nie oferuje formularza zamknięcia rachunku

    który nie oferuje formularza pełnomocnictwa

    itd. itp.

    pytanie: a może jestem w błędzie? może orange ma
    coś czego nie mają inne banki? tylko co to jest?